וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "עשו לי עוול גדול, המדינה הזו חולה"

27.3.2017 / 9:22

שחקן העבר הסביר את דבריו על מאיר איינשטיין ("אזכור ממנו רק את התסרוקת"): "לא רציתי להשתתף בדיון, אופירה אסייג ויורם ארבל לחצו שאדבר. אם היה מקום להתנצל, הייתי עושה זאת מיד"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

"בעבר ידעתי להתנצל על דברים שאמרתי. בעבר אמרתי דברים חריפים ועמדתי מאחוריהם, אבל במקרה של מאיר איינשטיין מאתמול עשו לי עוול גדול", כך אמר הבוקר איל ברקוביץ' בשיחה עם וואלה! ספורט.

אמש, במהלך "תכנית הספורט של ישראל" ברדיו 102 FM, אמר שחקן העבר: "אינשטיין במשך עשר שנים לא הפסיק ללכלך עליי, מאז שפרשתי. אבל כל אחד ודרכו הוא. אני אזכור ממנו דבר אחד - את התסרוקת שלו".

עוד בנושא:

איל ברקוביץ': "אזכור ממאיר איינשטיין דבר אחד - את התסרוקת"
מאות ליוו את מאיר איינשטיין למנוחות: "לא נשכח אותך לעולם"
אלמנתו של מאיר איינשטיין: "ידעתי שכל עוד הוא משדר, הוא ישרוד"
העמיתים מספידים: "לא פחד מכלום וידע להצליף, איינשטיין היה עיתונאי בכל רמ"ח איבריו"
מבלומפילד ועד יוהנסבורג: הרגעים הבלתי נשכחים של מאיר איינשטיין
יורם ארבל: "איבדנו שדר גדול", ראובן ריבלין: "כמה שאנו עצובים"

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב איל ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
"דאגתי לשמור על הכבוד שלו". ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

ברקוביץ' סיפר הבוקר: "במשך רבע שעה של אייטם שנערך בתכנית, אני ישבתי ושתקתי. לא הוצאתי מילה מהפה בכוונה. לא רציתי להשתתף בדיון, כי במשך 10 שנים שאנחנו מתחרים על אותה משבצת בתחנות הרדיו השונות, שמעתי וסיפרו לי כמה פעמים שמאיר איינשטיין לכלך עלי ולא פרגן לי. באייטם אתמול לא רציתי להתערב ולכל אורכו ישבתי בשקט. בשלב מסוים יורם ארבל, שדיבר על השנים האחרונות של מאיר איינשטיין כעיתונאי ושדר בהן הוא ירד וקטל לא מעט אנשים, הוא פנה אלי ושאל אותי אם גם בי הוא פגע. השבתי ליורם שכן, גם בי הוא פגע.

"ניסו לגרור אותי להרחיב במילים על כך ולא רציתי, ואז אופירה ביקשה ממני בכל זאת לומר כמה מילים אז אמרתי, בסך הכל, שאחרי כל מה שנאמר עליו כאן, ואחרי כל מה שסיפרו עליו, אני אזכור אותו בגלל הסמל המסחרי שלו שהיה השיער והתסרוקת. לא לכלכלתי עליו, לא פתחתי עליו פה, לא סגרתי איתו חשבון על עשר שנים בהן ירד עלי בהרבה מקרים. דאגתי לשמור על הכבוד שלו, רציתי להיות בשקט ולא להתערב אבל כמו שאמרתי, יורם ואופירה לחצו שאדבר, אז אמרתי משפט שהבנתי שהתפשט בכל מקום. לצערי, המדינה הזו חולה, אנשים לקחו את הדברים האלה למקומות לא נכונים".

ברקוביץ' נשאל האם לא מצטער על הדברים והשיב: "היו בעבר לא מעט מקרים שהתנצלתי והצטערתי כאשר הרגשתי שלא הייתי בסדר. במקרה הזה, חד משמעית, לא אמרתי שום דבר שהיה צריך להפוך למה שהפך. אני שוב מדגיש - בכוונה לא השתתפתי בדיון כדי לא להיגרר לתחושות שאיתן הסתובבתי במשך הרבה זמן בשל הדברים שמאיר איינשטיין אמר עלי. אם היה מקום להתנצל, הייתי עושה זאת מיד. אין לי שום בעיה לחזור בי מדברים בהם טעיתי. המקרה הזה שונה לגמרי".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully