וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: חיים סילבס יבקש לדחות את הפגישה עם איזי שרצקי

24.3.2017 / 12:28

מאמן הפועל רעננה מעוניין קודם כל להבטיח את ההישארות בליגה ורק לאחר מכן להיפגש עם הבעלים. למרות העיכוב, בקרית שמונה משוכנעים שרק משהו דרמטי ימנע חתימה, המאמן כבר נתן הסכמה עקרונית להגיע

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי צפוי להיפגש עם חיים סילבס רק לאחר שזה יבטיח את הישארותה של הפועל רעננה בליגה. בין השניים התקיימה שיחת טלפון בה הבהיר המאמן שהוא מעוניין מאוד להגיע לקבוצה הצפונית, אולם לפי שיחות עם מקורביו, עושה רושם שסילבס החליט כרגע שנכון עבורו להתמקד רק במטרה שנשארה לו עם רעננה והעניינים הרשמיים מול שרצקי יימשכו רק לאחר הבטחת ההישארות.

למרות העיכוב, גורמים המעורים בפרטים אמרו שרק משהו דרמטי ימנע את חתימתו של סילבס כמאמן עירוני קרית שמונה בעונה הבאה. לפי אותם גורמים, שרצקי נחוש לצרף את המאמן שכבר הביע הסכמה עקרונית להצטרף.

בפגישה העתידית צפוי סילבס לשוחח עם בעלי קרית שמונה גם על העונה הבאה. שובל גוזלן יישאר לאחר שיממשו עליו את האופציה. בנוגע לשלומי אזולאי הקשר, הרי שהמאמן צפוי לשוחח עם שרצקי בנושא ורק לאחר מכן תתקבל החלטה. בקבוצה רוצים לצרף את ז'אורז'יניו מבני סכנין וכן שחקנים בכל עמדות ההגנה מלבד עמדת השוער.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה פנתה לז'אורז'יניו, סילבס יבקש להשאיר את גוזלן

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
הכל ייסגר בקרוב. סילבס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully