וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת ישראל טוענים: הספרדים צפו באימון. מיכה: "מרגיש טוב באמצע"

24.3.2017 / 11:47

בנבחרת נימקו את תרגול הקשר בעמדה החדשה שלו ("שיתוף הפעולה עם זהבי הוכח") אך תוהים האם לוי ניסה להטעות. רפאלוב וטב"ח התבקשו לסייע להגנה. המאמן באסיפה: "גם לספרדים יש נקודות תורפה"

מחזור 5מחצית24/03/2017
ספרד
    0:2
      נבחרת ישראל
      יוסי ציפקיס

      נבחרת ישראל סיימה את ההכנות האחרונות לקראת המשחק הערב (22:45, ערוץ 1) מול נבחרת ספרד. היום אמור אלישע לוי לערוך את התדרוך האחרון שלו עם השחקנים לאחר שאתמול ערך אסיפה שהתמקדה בין היתר במצבים נייחים. במהלך האימון המסכם לוי תרגל מצבים נייחים בהגנה ועמידה בקרנות. "גם לספרדים יש נקודות תורפה. הם בני אדם ולא צריך לחשוש מאף יריבה. נבוא לשחק את הכדורגל שלנו ולא להתבטל. חשוב להבין שמצבים נייחים כל שחקן ספרדי יכול להבקיע ולכן נצטרך להתכונן בהתאם".

      עוד בנושא:

      ישראל - ספרד: מיכה ורפאלוב בהרכב, זהבי בחוד: "הלחץ על ספרד"
      הספרדים מנתחים: היתרונות ונקודות התורפה של נבחרת ישראל
      כשגווארדיולה הזניח את ברקוביץ': חזרה ל-1:1 נגד ספרד ב-2001
      אלישע לוי הודיע: אופיר מרציאנו יפתח בשער מול נבחרת ספרד
      חיים רביבו: "אין לנו מספיק ליגיונרים איכותיים שמקבלים דקות"

      אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
      הפתיע. אלישע לוי/רויטרס

      כזכור, אתמול תרגל לוי את דור מיכה בהרכב. הדבר הפתיע חלק משחקני הנבחרת, שחשבו שהמאמן יתרגל את דן איינבינדר או ניר ביטון שיתרמו למשחק ההגנה, אך ציינו כי "ממה שהבנו, הספרדים היו במתחם וצפו באימון אחרי שנסגר. אלישע ידע, אז אולי הוא מכין להם הפתעה". קשר מכבי תל אביב תופקד בעמדה דומה אותה הוא מכיר ממכבי תל אביב - במרכז השדה. הוא ישחק לפני אלמוג כהן וביברס נאתכו.

      "שיתוף הפעולה בין מיכה לזהבי הוא דבר שהוכח היטב בעבר. דור הוא מלך הבישולים של הליגה. אלישע רצה עוד שחקן שיהיה שותף להנעת הכדור, מישהו עם מסירה חכמה קדימה, אבל עד הרגע האחרון הכל יכול להיות", הסבירו בנבחרת. מיכה התייחס לעניין ואמר: "אני מרגיש די טוב בתפקיד באמצע. צריך להגיד שברוב המשחקים ששיחקתי במרכז באיזשהו שלב גם עברתי לכנף. המאמן משלב אותי בשני התפקידים ונותן לי לשחק בשניהם. אני חושב שזה טוב בשבילי וטוב גם לקבוצה, שיכולה לגוון ואני יכול לעזור לה בעוד מקומות במגרש". עוד אמר הקשר לאתר של מכבי תל אביב: "מיכה עצמו הסביר לאתר של מכבי תל אביב: "אני תמיד שמח לקבל זימון לנבחרת, ובטח למשחק נגד ספרד. זה משחק חשוב וחווייה מטורפת לכל שחקן, כך שזה עוד יותר העצים את השמחה שלי להיות בנבחרת. אני באמת מקווה לקבל דקות ולקחת חלק בזה".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      שחקן נבחרת ישראל ליאור רפאלוב. יוסי ציפקיס
      התבקש לעזור להגנה. רפאלוב/יוסי ציפקיס

      כך או כך, נראה כי ליאור רפאלוב וטל בן חיים יתופקדו באגפים ואילו ערן זהבי בחוד. לוי מצפה מהשניים לסייע למשחק ההגנה של הנבחרת. לוי שוחח גם עם מיכה וגם עם אופיר מרציאנו. חלוץ ברייטון תומר חמד התראיין אתמול לכלי התקשורת הספרדים. "אנחנו מודעים לקושי של המשחק אבל באים לעשות כמיטב יכולתנו, לראות האם אנחנו יכולים לעשות משהו מדהים. אף אחד לא חושב שאנחנו יכולים לעשות משהו במשחק. אנחנו חייבים להאמין", אמר חמד. "יש לנו כמה שחקנים שמשחקים מחוץ לישראל: בבונדסליגה, בלגיה או בסין. הם אינם רבים, אבל יש לנו שחקנים טובים. בסופו של דבר אנחנו צריכים לשחק כקבוצה, בגלל שבנפרד לא נוכל לעשות דבר. הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות הוא להגן היטב, כי אנחנו יודעים את כי האיכות של ספרד. אם יהיו לנו מצבים נצטרך לנצל אותם, כי לא יהיו לנו הרבה במשחק".

      לאחר החזרה למלון, הנבחרת הפיגה קצת את המתחים לקראת המשחק. במהלך ארוחת הערב התבקש מגן מכבי פתח תקוה דור אלו לעלות על כסא ולשיר לשחקנים והצוות שיר בעקבות זימונו הראשון לסגל. אלו בחר ב"יונתן הקטן". שחקני הנבחרת לא הורשו לצאת מהמלון והאבטחה סביבו קפדנית. בתקשורת הספרדית כבר השוו את מעגל האבטחה לזה שהמשטרה המקומית מקיימת לקראת משחקים בין בארסה לריאל מדריד.

      אימון נבחרת ישראל. רויטרס
      התקשו לעכל את מותו של מאיר איינשטיין/רויטרס

      מאוחר יותר, בערך בחצות, התעדכנו ראשי הנבחרת כי שדר הספורט מאיר איינשטיין הלך לעולמו. השחקנים עשו בדיוק את דרכם לחדרים והתקשו לעכל. בנבחרת אמרו: "רובנו הכרנו אותנו גם באופן אישי, גדלנו עליו. ישראל איבדה היום את אחד משדרי הספורט הטובים ביותר שהיו כאן. תמיד נזכור את הקול המיוחד, את העובדה שליווה את הנבחרת בתקופות השונות, בעיקר בהשגים המעטים אך הגדולים שלה. יהי זכרו ברוך".

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מייקל אוליבר (אנגליה)
      אצטדיון: אל מולינון (חיחון)
      קהל: 20300

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully