וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי קילל את הקוון, טיטה: "ניימאר השחקן הטוב בעולם"

טרם ברור אם הקללות של מסי יובילו להרחקה מהמשך הקמפיין, שבינתיים קיבל חדשות מעניינות לגבי הקלאסיקו. מאמן ברזיל התמוגג אחרי אורוגוואי: "כדור הזהב הבא צריך להיות של ניימאר"

שחקן נבחרת ברזיל פאוליניו. AP
שלושער היסטורי. פאוליניו/AP

בזמן שבאירופה עדיין נאבקים על הכרטיסים לקראת רוסיה 2018, ברזיל עשתה הלילה (בין חמישי לשישי) צעד משמעותי לעבר הגביע העולמי בזכות 1:4 מרשים באורוגוואי. בתקשורת הברזילאית: "ניצחון מתוק כמו שוקולד", "הופעה מהפנטת". הסלסאו רחוקים שבע נקודות מהסלסטה, שמדורגים במקום השני. פאוליניו כבש שלושער היסטורי והמשיך את הנסיקה שלו במדי הנבחרת תחת טיטה, איתו שיתף פעולה בקורינתיאנס כאשר המאמן שמר על מאזן מושלם.

עוד בנושא:

מוק' המונדיאל: שלושער לפאוליניו ב-1:4 של ברזיל באורוגוואי, שער למסי
ג'ון אוגו שיחק במדי ניגריה לראשונה אחרי שנתיים ב-1:1 מול סנגל

שחקני נבחרת ברזיל ניימאר, פאוליניו. AP
כדור הזהב בדרך? ניימאר/AP

נדמה שברזיל הצליחה להתאושש מה-7:1 בחצי גמר הגביע העולמי ב-2014 וניצחון במחזור הבא מול פרגוואי ביום שלישי בסאו פאולו עשוי להבטיח לה סופית את הכרטיס לרוסיה. הקשר שלהט עם שלושער מגוון זכה לציון 9.5 מהתקשורת המקומית. ניימאר, שהוסיף שער עם ביצוע מופלא משלו (ה-51 שלו במדי הסלסאו), 'הסתפק ב-8.5' והוא רחוק רק ארבעה שערים מרומאריו, שמדורג במקום הרביעי בטבלת המבקיעים של הנבחרת.

כוכב הערב, שמשחק בגוואנג'זו אברגרנדה הסינית, חגג בסיום: "אני מודה לאלוהים על הרגע הזה. ידענו שיהיה לנו קשה מול נבחרת קשוחה, אבל סיפקנו הופעה גדולה ואני בטוח שזו רק ההתחלה. אנחנו רוצים להשיג הרבה יותר".

טיטה התמוגג: "הניצחון הזה מעניק לנו ביטחון. אני חושב שיש הרבה דברים שהשחקנים לומדים דרך הניצחונות האלה וגם כשההפסד יגיע, נדע להתאושש ממנו בצורה טובה. מרסלו הראה בגרות גדולה אחרי הטעות בשער הראשון, אני גאה בהופעה שלו. אף אחד מהם לא דיבר על הביצועים האישיים שלו, כולם התעסקו בחולצה ובתוצאה, לא בטבלה ומה המשמעות של הניצחון הזה. חשוב שנדע לשחזר את הדברים הטובים שאנחנו עושים בצורה עקבית יותר. יש לי את השחקן הטוב בעולם, ניימאר ולטעמי כדור הזהב הבא צריך להיות שלו". הסלסטה לעומתם התקשו להסתדר ללא לואיס סוארס ופרדננדו מוסלרה המושעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
מדאיג את ארגנטינה. מסי/AP

בזמן שבברזיל מרוצים גם מהמצב בטבלה והיכולת, בארגנטינה בעיקר עסוקים בליאונל מסי וביכולת הדלה. הפרעוש כבש את שערו ה-58 במדי האלביסלסטה ב-0:1 היקר מול צ'ילה, שסידר לאלגרדו באוסה את המקום השלישי עם 22 נקודות. אולם, החגיגות נותרו בצד בעקבות הקללות של מסי לעבר הקוון הברזילאי דוסון סילבה בסיום המפגש במומונטל, בו צ'ילה הייתה איכותית יותר.

הפרעוש רתח על ההחלטה לשלוף לו כרטיס צהוב והביע את מחאתו בסיום מול הקוון בצורה מופגנת, על פי התקשורת בארגנטינה מסי קילל את אמו של סילבה בצורה קשה. עדיין לא ברור האם השופט הראשי ציין את הקללות של הקפטן, מהלך שעשוי לגרור הרחקה משמעותית מהמשך המשחקים במוקדמות ואף להטיל צל כבד על השתתפותה של הנבחרת במונדיאל.

בהמשך היום, מסי קיבל בשורה מעניינת: הדיון בעניין הערעור שהגיש לבית המשפט, שהרשיע אותו בחודש יולי האחרון בעבירות מס, נקבע ל-20 באפריל, שלושה ימים בלבד לפני הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד בליגה. מעניין לראות כיצד ישפיע הדבר על כוכב בארסה, שיודעת כמה המפגש עם הבלאנקוס צפוי להיות משמעותי לקרב האליפות בין השתיים.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
עתידו בהמשך הקמפיין מוטל בספק. מסי/AP

באוסה סיכם את המפגש בסיום: "השגנו תוצאה טובה וזה מה שחשוב במשחקים כאלה. לא הצלחנו להבריק, אני שמח כי פגשנו יריבה קשה. היו רגעים בהם היינו נהדרים". המשימה של האלביסלסטה תהפוך לקשוחה יותר במפגש הבא כאשר חאבייר מסצ'ראנו וגונסלו היגואין ייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים, ניקולאס אוטמנדי ולואס ביגליה פצועים ונמצאים בספק לקראת משחק החוץ בבוליביה.

דייגו מסיאס מ'אולה' המקומי ביקר: "יש משחקים בהם התוצאה לא חשובה, אבל הניצחון על צ'ילה שיקף בעיקר חולשות רבות בנבחרת. חשוב עבור ארגנטינה לחגוג אחרי מה שקרה מול צ'ילה בשנים האחרונות, אבל העתיד שלנו מוטל בספק. זה ניצחון שמעורר הרבה חשש. יותר מדי נופל על הכתפיים של מסי, ההגנה סבלה והפערים היו רבים מדי. מסוכן לחשוב לאן הנבחרת הזו הייתה מגיעה ללא ליאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully