וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רגעים של חרדה במטוס של ראסינג, הכדורגלן המבטיח שנחטף

דלת המטוס של הקבוצה הארגנטינאית נפתחה במהלך ההמראה, ג'ורדן קוקואה בן ה-19 טוען: "נחטפתי ונאלצתי לסחור בסמים". וגם: 16 שנים להגשה האגדית של רנדי ג'ונסון לתוך הציפור האומללה, קאנטונה מפציר "אל תעשו סקס בזמן כדורגל" וה"סם" של ניקולה יוקיץ'

ראובן קסטרו

אריק קאנטונה מפציר בכם: אל תעשו סקס בזמן כדורגל

היום לפני 16 שנים: מגיש הבייסבול הנהדר רנדי ג'ונסון מחסל ציפור

ביתו של ג'יי אר סמית' ממשיכה לחולל ניסים

בתחילת ינואר זוגתו של שחקן קליבלנד ילדה את ביתם כמעט חמישה חודשים לפני התאריך המיועד. התינוקת נולדה במשקל 450 גרם, וכעת, כחודשיים וחצי לאחר מכן, היא כבר לא זקוקה לצינור הנשמה. אשתו של סמית', ג'ואול, החזיקה לראשונה את דקוטה ללא הצינורות ואמרה: "הייתי יותר מנרגשת. מה שרוב האימהות חוות בשתי הדקות הראשונות לקח לי 78 יום, אבל היה שווה לחכות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אסון אווירי נמנע ברגע האחרון: כשדלת המטוס של ראסינג נפתחה בהמראה

רגעים של חרדה עברו על שחקני ואנשי הצוות המקצועי של ראסינג הארגנטינאית. במהלך הטיסה חזרה מקורדובה לאחר המשחק האחרון, רגע לפני שהמטוס הפרטי של הקבוצה המריא מהקרקע, שמו לב לפתע שחקני הקבוצה כי דלת המטוס נפתחת. הם נלחצו, נבהלו וצעקו לטייס, כדי שיעצור את ההמראה על מנת שיוכלו לסגור את הדלת. למרבה המזל, הטיסה עברה בשלום.

"הסם" של ניקולה יוקיץ'

הסנטר הנפלא של דנבר, ניקולה יוקיץ', לא כל כך שומר על אורח חיים ספורטיבי, או לפחות לא נהג לשמור. בראיון נשאל על המשקה האהוב עליו והשיב: "אני מאוד אוהב קוקה קולה. עד לא מזמן נהגתי לשתות לפחות שלושה ליטרים ביום. כמובן שלא בבוקר שלפני אימון, אבל אחרי אימון הייתי נוהג לשתות כוס אחרי כוס".

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, מול מריס ספייטס, לוס אנג'לס קליפרס. AP
מכור לשעבר. יוקיץ'/AP

לוחמי ה-UFC, סטיפה מיוצ'יץ' וג'וניור דוס סנטוס נפגשו למבחן טעימות

הכדורגלן שנחטף ונאלץ לסחור בסמים

סיפור ביזארי במיוחד מגיע מאנגליה. המשטרה המקומית עצרה צעיר בן 19, בחשד שסחר בסמים קשים, והוא עומד בפני עונש קשה. מסתבר שאותו צעיר, העונה לשם ג'ורדן קוקואה, נחשב לאחד הכדורגלנים הכי מבטיחים באי הבריטי. הוא טוען שביום בהיר אחד הוא נחטף, נגרר למכונית ומאז נאלץ למכור סמים כדי לשרוד.

קוקאין. ShutterStock
מכר קוקאין כדי לשרוד/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully