וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם ארבל: "איבדנו שדר גדול", ראובן ריבלין: "כמה שאנו עצובים"

בעולם הספורט הישראלי סופדים למאיר איינשטיין. ארבל: "הייתה בינינו סוג של תחרות, אבל היא אף פעם לא הפכה ליריבות". רמי וייץ: "זוכר את הצניעות שלו". נתניהו: "קולו יחסר לנו". כל התגובות, כולל של קבוצות הספורט הישראליות

מתוך שבת יציע, ערוץ הספורט

בווידאו: מאיר איינשטיין מודיע על מחלתו בתוכנית "שבת ביציע" בערוץ הספורט

מותו של מאיר איינשטיין היכה בהלם את הרחוב הספורטיבי. השדר בן ה-65 נכנע למחלת ניוון שרירים קשה. ההלוויה תיערך ביום ראשון בשעה 15:00 בבית העלמין הישן בהרצליה.

אנשי הספורט ברחבי הארץ מיהרו להספיד את השדר האגדי למרות השעה המאוחרת שבה הגיעה ההודעה המרה. ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד: "שמעתי בצער עמוק על פטירתו של מאיר אינשטיין ז"ל - עיתונאי ספורט ופרשן מוערך, מאבות הספורט הישראלי. קולו יחסר לנו. יהי זכרו ברוך".

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין: "מאיר יקירי, יקיר אוהדי הכדורגל כולנו. מי שבאמת אוהב את המשחק, מי שחי אותו, יודע שיש בו כל כך הרבה מעבר. אתה הבנת זאת מצוין. ההתמסרות המוחלטת שלך לנעשה על המגרש, היתה מופלאה. כשזעקת מאושר בשער שלעד יחרט בדפי ההיסטוריה - אנחנו קפצנו יחד איתך. בהפסדים כואבים, היינו עצובים יחד איתך. וכמה שאנחנו עצובים הבוקר. אהבה לכדורגל עוברת בירושה מהורה לילדיו. היא מבוססת על סיפורים, על סמלים, על רגעים שיחיו לנצח. עונת האליפות ההיא, הבעיטה המסובבת לחיבורים של ההוא. מהיום, נספר גם עליך לצעירים שלא זכו לשמוע ולראות אותך. נספר על איש שידע שכדורגל הוא הרבה מעבר למשחק. ונתגעגע".

עוד בנושא:

מאיר איינשטיין הלך לעולמו בגיל 65
משכונת התקווה ועד יוהנסבורג: הרגעים הבלתי נשכחים של מאיר איינשטיין

מאיר איינשטיין. פביאן קולדרוף,
יהי זכרו ברוך. מאיר איינשטיין/פביאן קולדרוף

יורם ארבל: "איבדנו שדר גדול"

יורם ארבל: "הוא דעתן, פסקן ועקשן. הוא קודם כל היה עיתונאי. לא רבים הצליחו לייצר סגנון בקריירה שלהם, ולמאיר היה סגנון שלא היה דומה לשום דבר אחר. לא יצא לי לעבוד לצדו אף פעם והייתה בינינו סוג של תחרות, אבל היא אף פעם לא הפכה ליריבות. אני חושב שהוא כיבד אותי ואני כיבדתי אותו מאוד. היחסים היו יפים, והם הסתכמו בשלום שלום במונדיאלים שונים. מאיר היה אחד השרידים האחרונים של עידן השדרים שכבר לא יהיה. איבדנו שדר גדול".

רמי וייץ: "יצא לי לעבוד במקביל למאיר במשך מספר שנים. אני זוכר את הצניעות שלו. לאולימפיאדת ברצלונה טסו יחד, ישבנו אחד ליד השני. הוא היה ביישן וביקש שאסביר לו כמה דברים. מאיר היה יושב מהבוקר עד הערב באצטדיון האתלטיקה. הוא היה מתכונן על כל פסיק, קמץ וכל שם של כל אצן, אפילו במוקדמות".

יורם ארבל. קובי אליהו
גם היריב סופד. יורם ארבל/קובי אליהו

תומר חמד חלוץ ברייטון ונבחרת ישראל: "עצוב. כמו רבים, גם אני גדלתי על מאיר איינשטיין ז"ל. נשחק גם בשבילו מחר".

גם שרת הספורט מירי רגב הגיבה: "הלילה הלך לעולמו אחד מגדולי שדרני הספורט של ישראל. מאיר איינשטיין ריגש את כולנו במשך ארבעה עשורים ברגעים הגדולים של הספורט הישראלי ושידר את המשחקים הבלתי נשכחים שנצרבו בזיכרון שלנו. בצעד אמיץ הוא הודיע לפני מספר חודשים על מחלתו ועשה זאת במגרש בו היה הכי טוב: תכנית הספורט בטלויזיה. יהי זכרו ברוך".

ממנהלת הליגה נמסר: "מנהלת הליגות לכדורגל מרכינה ראש עם לכתו של שדר הספורט מאיר איינשטיין ז"ל. איינשטיין היה פס הקול של הספורט בישראל במשך ארבעת העשורים האחרונים. במיוחד ראוי לציון המאבק שלו בחודשים האחרונים עם הפגיעה במערכת השרירים, שהיווה השראה לכולנו. מאיר לא ויתר והמשיך לשדר מביתו עד לאחרונה. יהי זכרו ברוך".

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע ספדה: "מאיר היה קול ייחודי ומרגש והיווה חלק בלתי נפרד מהספורט הישראלי ומרגעיו המרגשים ביותר. יהי זכרו ברוך".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ: "מדובר באבידה לעולם הספורט בישראל בכלל ולתקשורת הספורט בפרט. מעבר לפעמים הרבות שהוא ראיין אותי, פגשתי אותו במשחקים האולימפיים בבייג'ין ובגביע העולמי בברזיל ונוצר ביננו קשר ידידותי חם. מאיר היה אדם צנוע שהיושרה העיתונאית היתה נר לרגליו. יהי זכרו ברוך"

מאיר איינשטיין שדר ספורט. ראובן קסטרו
"קול ייחודי ומרגש". מאיר איינשטיין/ראובן קסטרו

מכבי תל אביב בכדורסל: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מרכין ראש בעקבות פטירתו של מאיר איינשטיין, שדר גדול עם קול שהפך מוכר בכל בית. תנחומינו למשפחה, יהי זיכרו ברוך".

מהפועל חיפה נמסר: "מועדון כדורגל הפועל חיפה מרכין ראש עם לכתו של העיתונאי ושדר הספורט מאיר איינשטיין ז"ל, מהשורה הראשונה של אנשי תקשורת הספורט בישראל זה עשרות שנים".

מבית"ר ירושלים נמסר: "משפחת בית"ר ירושלים מביעה צער עמוק על לכתו של מאיר איינשטיין אשר היה הפסקול של כל אוהד ספורט באשר הוא. יהי זכרך ברוך מאיר, נזכור אותך לנצח".

ממכבי חיפה נמסר: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מרכין ראש עם מותו של מאיר איינשטיין, מגדולי שדרי ועיתונאי הספורט בישראל. קולו המיוחד ותבונותיו ליוו במשך ארבעה עשורים את שידורי הספורט הבינלאומיים ובישראל. מאות ממשחקי מכבי חיפה ליווה ושידר איינשטיין מאז החל לשדר כדורגל ברשת ב'. לא מעט מזכרונות אוהדי מכבי חיפה יהיו לעד חקוקים עם פס קולו של מאיר. אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך"

ממכבי נתניה נמסר: "הוא היה איתנו כשיגאל מנחם כבש לרשת של מכבי חיפה, כשחן עזרא הכריע את המשחק ואפילו כשרומריו פירס כבש לרשת של הפועל תל אביב. מר איינשטיין ז"ל , יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully