וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו שיחק במדי ניגריה לראשונה אחרי שנתיים ב-1:1 מול סנגל

קשר הפועל באר שבע עלה מהספסל בדקה ה-25 עקב פציעתו של הקפטן אונזי, ושיחק עבור הנשרים לראשונה ממארס 2015, במשחק שנערך בלונדון. מוסא סו כבש לסנגל, קלצ'י איהנאצ'ו איזן בפנדל

שחקן נבחרת ניגריה קלצ'י איהנאצ'ו חוגג. רויטרס
איזן מהנקודה הלבנה. איהנאצ'ו/רויטרס

ג'ון אוגו שיחק הערב (חמישי) במדי נבחרת ניגריה לראשונה מאז מארס 2015, והנשרים סיימו את משחק הידידות מול סנגל ב-1:1. השתיים נפגשו באצטדיון הכוורת בלונדון, המארח בימים כתקנם את שתי קבוצות מהליגה הרביעית באנגליה, למפגש ראשון מאז 2006, אז ניגריה ניצחה והשיגה את המקום השלישי באליפות אפריקה.

קשר הפועל באר שבע עלה מהספסל בדקה ה-25, אז הוזעק להחליף את קפטן הנשרים אוגני אונזי, שנפצע ולא יכול היה להמשיך. מוסא סו העלה את הסנגלים ליתרון בדקה ה-54, קלצ'י איהנאצ'ו איזן בפנדל (83) וקבע את תוצאת המשחק.

באסיה התקיים הערב המחזור השישי של מוקדמות המונדיאל. בבית א', המוליכה איראן גברה 0:1 בחוץ על האחרונה קטאר, וניצלה את אובדן הנקודות של הדולקות אחריה כדי להגדיל את יתרונה בפסגה. דרום קוריאה סיימה ב-1:1 את מפגשה הפיקנטי מול סין ואוזבקיסטן נכנעה 1:0 לסוריה, בזכות פנדל שהובקע בפננקה בתוספת הזמן.

בבית ב', יפן וערב הסעודית שמרו על שני המקומות הראשונים עם ניצחונות 0:2 על איחוד המיריאות ו-0:3 על תאילנד בהתאמה. אוסטרליה אכזבה עם 1:1 ביתי מול עיראק, והיא רחוקה שלוש נקודות מהמקום שמוביל למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully