וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מימשה את האופציה על אנטואן קונט לעונה הבאה

23.3.2017 / 22:22

הקבוצה מהבירה תשלם לריימס 500 אלף יורו, הסכום הגבוה ביותר בתקופת הבעלים הנוכחי, עבור שירותיו של המגן-בלם לשנים הקרובות. הצרפתי מרשים מאז הגיע, גם הגדולות האחרות הביעו עניין

שלומי גבאי
שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונט. ברני ארדוב
גרם לטביב לפתוח את הכיס. אנטואן קונט/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים מימשה הערב (חמישי) רשמית את האופציה על המגן-בלם אנטואן קונט והוא צפוי לחתום לשלוש שנים עם אפשרות לעונה רביעית. הקבוצה מהבירה שלחה לריימס מסמך המאשר את מימוש האופציה בסכום של כ-500 אלף יורו, ולמעשה זהו הסכום הגבוה ביותר שתשלם בית"ר על שחקן בעידן אלי טביב.

ראוי לציין שכל הקבוצות הבכירות בארץ הביעו עניין בשחקן, כאשר גורמים בבית"ר אף אומרים כי טביב יוכל למכור אותו מיידית לאחר מימוש האופציה ביותר ממיליון יורו, אך קונט בכל מקרה יישאר בקבוצה בעונה הבאה.

קונט בן ה-23, שחקן הנבחרות הצעירות של צרפת לשעבר ומי שגדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן, הגיע לישראל בתחילת חודש פברואר, לאחר שנופה מסגל ריימס בעקבות תקיפה אלימה של בחור צעיר. השחקן הספיק להופיע שש פעמים בליגה במדי בית"ר ירושלים, הציג יכולת מרשימה כמגן ימני וגם הספיק לבשל פעמיים. הוא סייע לבית"ר להגיע לפלייאוף העליון מהמקום הרביעי וכן להעפיל לחצי גמר גביע המדינה.

עוד בנושא

האשמים הודו בניסיון הירי באלי טביב, התביעה דורשת מאסר בן שנתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully