וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי במוק' המונדיאל: בופון יערוך את הופעתו ה-1,000 במשחק רשמי

איטליה תארח את אלבניה (22:45, ספורט2) בבית הישראלי, השוער התבדח על ציון הדרך שהוא צפוי לרשום: "אשחק עוד 1,000 משחקים". ונטורה צפוי לפתוח ב-4:2:4, עם בלוטי ואימובילה בחוד

ג'אנלואיג'י בופון שוער נבחרת איטליה. ברני ארדוב
אגדה. בופון/ברני ארדוב

במקביל למשחקה של נבחרת ישראל בספרד, ייערכו מחר (שישי, 22:45) שני משחקים נוספים בבית ז' של מוקדמות המונדיאל, המעניין והחשוב מביניהם הוא המפגש בין איטליה לאלבניה. נמושות הבית, ליכטנשטיין ומקדוניה, ינסו ללקט נקודות ראשונות בקמפיין.

איטליה - אלבניה (ספורט2)

האלבנים פתחו את הקמפיין בצורה מוצלחת, וצברו כצפוי שש נקודות מהמפגשים עם ליכטנשטיין ומקדוניה. אלא שאז הגיעו הפסדים ביתיים לספרד וישראל והורידו אותם למקום הרביעי בבית. הנבחרת של ג'אנפיירו ונטורה איבדה נקודות רק בתיקו הביתי נגד ספרד, והיא זקוקה לניצחון עבור מאבקה על המקום הראשון בבית מול הלה רוחה.

ונטורה צפוי להמשיך עם המערך שעבד לו מול ליכטנשטיין, ולפתוח ב-4:2:4. ג'אנלואיג'י בופון ירשום ציון דרך אדיר נוסף בקריירה המפוארת שלו, כאשר יעלה להופעתו ה-1,000 במשחק רשמי (בפארמה, יובנטוס ואיטליה). במרכז ההגנה צפויים לפתוח לאונרדו בונוצי, שהחלים ממחלה, ואלסיו רומאניולי. דניאלה דה רוסי ומרקו וראטי ישתפו פעולה בקישור וצמד החלוצים הלוהט, אנדראה בלוטי וצ'ירו אימובילה (7 שערים יחד בקמפיין), יפתחו בהתקפה כשלצידם לורנצו אינסינייה ואנטוניו קנדרבה.

אנדראה בלוטי במדי נבחרת איטליה. GettyImages
ימשיך להפציץ? בלוטי/GettyImages

"זה תענוג גדול להגיע ל-1,000 משחקים, אני יכול להגיד שיהיו עוד אלף", התבדח בופון, "אני לא יודע אם אפרוש אחרי מונדיאל 2018, אני רק חושב על המשחקים הקרובים. יש לנו כבוד גדול לאלבניה, לא רק כי צריך להגיד אלא כי הם הוכיחו שהם טובים בשנים האחרונות".

אימובילה אמר לקראת המשחק: "זו קבוצה ששיחקה ביורו והוכיחה שהיא איכותית ומאומנת. זה לא יהיה קל, הם יילחמו בשיניים ובציפורניים. אם בופון אומר שזו נבחרת חזקה, אז מי אני שאגיד אחרת?".

משחק נוסף:

ליכטנשטיין - מקדוניה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully