וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה דיברה עם איסקו, הוא מעוניין להצטרף אליה בקיץ"

ג'וטה ג'ורדי סוכן שחקנים ספרדי חשף בתקשורת המקומית שהקטלאנים כבר פנו לקשר ריאל מדריד: "זו עסקה מאוד מסובכת, איסקו יודע שבבארסה הוא יקבל יותר דקות מאשר אצל זידאן"

רויטרס

בווידאו: השער של איסקו ב-3:3 של ריאל מדריד מול לאס פלמאס

עונת 2016/17 נמצאת בעיצומה, אבל בברצלונה עובדים חזק על העונה הבאה וייתכן שהם מתכננים מחטף לריאל מדריד. ג'וטה ג'ורדי, סוכן מורשה של פיפ"א, אישר במדיה הספרדית ש"ברצלונה כבר שוחחה עם איסקו ומאמן ברצלונה דיבר עם השחקן". "הוא תמיד רצה לשחק בברצלונה ועכשיו יש לו הזדמנות", הוסיף ג'וטה.

ג'וטה הוסיף: "זו עסקה מאוד מסובכת. איסקו דיבר עם ברצלונה לפני 15 או 20 יום. הוא יודע שבבארסה הוא יקבל יותר דקות מאשר בריאל מדריד".

חוזהו של איסקו בריאל מדריד מסתיים ב-2018 אך הוא הביע כבר את רצונו לעזוב את הקבוצה בשל מיעוט הדקות שהוא מקבל. מי שעוד מעוניינת בשחקן היא יובנטוס, אך איסקו יעדיף להישאר בליגה הספרדית. הקשר שמשתייך לסגל נבחרת ספרד רשם העונה רק 13 הופעות בהרכב הפותח של זינדין זידאן, כאשר בעשרה מתוך אותם משחקים הוא גם הוחלף ולא סיים 90 דקות. אחרי שרכישתו מחדש של טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן ככל הנראה לא תצא לפועל, במועדון הקטלאני מחפשים שחקן 50/50 שייכנס לעמדה של אנדרה גומס ואיבן ראקיטיץ' המאכזבים.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד מוחלף על ידי איסקו בבילבאו. רויטרס
איסקו בפוזה אופיינית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully