וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מייקל סיטון התנצל וישוב לאימוני הקבוצה

החלוץ, שזעם על הצוות המקצועי בשבת ועלה לספסל חמוש בפירות, הביע חרטה ואף חתם על מסמך לפיו הפרת משמעת נוספת תוביל להרחקתו לצמיתות משורות האדומים. סיטון גם התנצל בפני השחקנים

צילום: סוכנות ג'יני, עריכת וידאו: שמרית גולדשטיין

מייקל סיטון נשאר בהפועל תל אביב, כך הודיעו היום (חמישי) האדומים. החלוץ, שהגיע כחלק ממסע ההתחמשות של הקבוצה בחלון ההעברות, הביע חרטה בעקבות התקרית ביום שבת מול עירוני קרית שמונה, במחזור שפתח את הפלייאוף התחתון.

עוד בנושא:

מהפכה כחול-לבן: הישראלים יצליחו להציל את הפועל תל אביב מירידה?
אחרי אזקיאל אנדואסל, הפועל תל אביב שוקלת לחתוך גם את מייקל סיטון
הפועל תל אביב: אזקיאל אנדואסל שוחרר

שחקן הפועל תל אביב מייקל סיטון, שחקני הפועל חיפה שמואל שיימן, ניסו קפילוטו. ברני ארדוב
חזר לסגל. סיטון/ברני ארדוב

סיטון נעדר מהאימונים של האדומים בימים האחרונים, אחרי שהושעה בשבת בעקבות התפרצות לחדר ההלבשה, אחרי שהבין ששוב הוא לא יקבל דקות. החלוץ הוסיף ועלה עם פירות לספסל.

הג'מייקני הבהיר לראשי המועדון כי המקרה לא יחזור על עצמו ואף חתם על מסמך לפיו בהפרת המשמעת הבאה הוא יורחק לצמיתות מהמועדון. מהפועל תל אביב נמסר: "בקשתו של מייקל סיטון לשוב לאימונים התקבלה, אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך העונה". בסיומה של הפגישה החלוץ התנצל בפני המאמן מנחם קורצקי והשחקנים.

כזכור, הקבוצה נפרדה מאזקיאל אנדואסל בשל הפרת משמעת וכעת מצבת הזרים שלה כוללת את ג'ון צ'יבויקה וסיטון, שממעטים לקבל דקות. האחרון הגיע לקבוצה מהפועל רמת גן במדיה כבש עשרה שערי ליגה וסייע לה להתברג בחלק העליון של הליגה הלאומית יחד עם מוטי ברשצקי, לעומת הקשר שתקע יתד בהרכב, סיטון מתקשה לשחזר את יכולתו בהפועל תל אביב ועדיין לא מצא את הרשת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully