וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' המונדיאל: שלושער לפאוליניו ב-1:4 של ברזיל באורוגוואי, שער למסי

הקשר ירה לחיבורים, כבש מריבאונד וחתם בשער עם החזה בהופעת שיא. ניימאר הקפיץ והסלסאו מושלמים בעידן טיטה. פנדל של מסי סידר לארגנטינה 0:1 על צ'ילה, ניצחונות לקולומביה ופרגוואי

פאוליניו שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
שלושער תוצרת סין. פאוליניו/רויטרס

הלילה (בין חמישי לשישי) התקיים המחזור ה-13 בבית הדרום אמריקאי של מוקדמות מונדיאל 2018. ברזיל המוליכה המשיכה בדהירה שלה לעבר הגביע העולמי ברוסיה עם 1:4 מרשים באורוגוואי, בכיכובו של פאוליניו שכבש שלושער. ארגנטינה עלתה למקום השלישי עם 0:1 מגעיל על צ'ילה מפנדל של ליאונל מסי. קולומביה גירדה 0:1 על בוליביה שהשוותה שיא משחקי חוץ ללא ניצחון, בעוד פרגוואי ניצחה 1:2 את אקוודור ונותרה בתמונה. פרו חילצה 2:2 בוונצואלה.

טיטה מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
הראשון בתולדות המוקדמות בדרום אמריקה שניצח בשבעה משחקים רצופים. טיטה/רויטרס

אורוגוואי - ברזיל 4:1

"אנחנו מוכנים לסבול", אמר טיטה לקראת משחקו השמיני כמאמן נבחרת ברזיל. אלא שהסלסאו ממש לא סבלו. הם נהנו בדרך לניצחון שביעי רצוף במוקדמות והשאירו את טיטה עם מאזן מושלם מאז כניסתו לתפקיד. אורוגוואי, שספגה רק שער אחד בששת משחקי המוקדמות הקודמים כמארחת, הוציאה ארבעה כדורים מהרשת בערב אחד והפסידה בבית לראשונה מאז אוקטובר 2009. הקהל במונטבידאו אפילו שמע קריאות "אולה" של הברזילאים ברבע השעה האחרונה של המשחק הגדול בקריירה של פאוליניו.

בהיעדרו של לואיס סוארס המוצהב, העול ההתקפי באורוגוואי נפל על אדינסון קבאני, שדווקא פתח נהדר, ניצל אי הבנה בין מרסלו לאליסון כדי לסחוט פנדל ולכבוש את התשיעי שלו בקמפיין בדקה התשיעית. אלא שהתשובה של ברזיל הייתה מהירה: ניימאר השאיר לפאוליניו והקשר של גוואנגזו אברגרנדה הסינית הפציץ מ-20 מטרים לחיבורים בדקה ה-19. ההגנה האורחת המשיכה לעשות שטויות, מרסלו ניצל מהרחקה אחרי דריכה מכוערת על קרלוס סאנצ'ס, אבל ידעה להשלים את המהפך.

מרטין סילבה, שעמד בין הקורות במקום פרננדו מוסלרה המוצהב, הצליח רק להדוף בדקה ה-51 בעיטה מצוינת של רוברטו פירמינו, ועל הריבאונד עט פאוליניו, יקירו של טיטה עוד מימי קורינתיאנס, שהשלים צמד והעלה את מאזנו לשלושה שערים בקמפיין. על הקינוח של ברזיל היה חתום מי אם לא ניימאר, שהקדים את סבסטיאן קואטס כדי להשתלט על כדור ארוך של הקפטן מירנדה ואז הקפיץ באומנות מעל השער בדקה ה-74. שער 51 ב-76 הופעות לניימאר. אבל פאוליניו היה גיבור הערב. הוא חיפש את השלושער ובתוספת הזמן גם השיג אותו, ועוד עם החזה, אחרי מסירת רוחב של דני אלבס. שלושער היסטורי לקשר, ניצחון מרשים למוליכת הבית הדרום אמריקאי.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
הקפצה אומנותית. ניימאר/רויטרס

ארגנטינה - צ'ילה 0:1

בגמר הקופה סנטנריו בעט ליאונל מסי פנדל לשמיים בדו קרב מהנקודה הלבנה וסיים בדמעות. הפעם הוא עשה סוג של תיקון מול קלאודיו בראבו, כבש בפנדל בדקה ה-16 והעניק לנבחרתו שלוש נקודות שלא ממש הגיעו לה. צ'ילה מעולם לא ניצחה על אדמת ארגנטינה ופתחה בהתלהבות גדולה, אך בדקה ה-16 הכשיל חוסה פואנסלידה ברחבה את אנחל די מריה וכאמור מסי בעט פנימה וחגג את חזרתו למונומנטל (לראשונה מאז 2014) עם שערו ה-58 במדים הלאומיים.

הקהל קרא בשמו של מסי והריע לו, אבל פרט לכוכב - לארגנטינה לא היה יותר מדי מה להציע. גונסאלו היגואין שוב לא היה קיים וגם ספג כרטיס צהוב, כמו חאבייר מסצ'ראנו, כך ששניהם יחמיצו את המשחק הקרוב בבוליביה. גם גבריאל מרקאדו שנפצע והוחלף בדקה ה-77, נמצא בספק. צ'ילה, שפספסה הזדמנות להשוות לקראת הסיום עם ניקו קסטיו, ירדה למקום השישי. ארגנטינה שלישית למרות עוד הופעה רעה.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
השיג תיקון. ליאונל מסי/רויטרס

קולומביה - בוליביה 0:1

אחרי שלא הצליחה לכבוש בהתכנסות הקודמת בנובמבר (0:0 ביתי מול צ'ילה, תבוסה 3:0 בארגנטינה) קולומביה התקשתה גם בבית מול יריבה חלשה וגירדה בשיניים ניצחון דרמטי שהקפיץ אותה לפחות זמנית למקום השלישי. בהיעדרו של רדאמל פלקאו, היו אלה קרלוס באקה ולואיס מוריאל שלא הצליחו לכבוש, עד שחואן קואדרדו סחט פנדל גבולי, חאמס רודריגס בעט רע, אבל היה על הריבאונד כדי להכריע בדקה ה-83. רונאלד ראלדס, אקס מכבי תל אביב בן ה-36, שותף עם בוליביה להשוואת שיא עולמי של 53 משחקי חוץ ללא ניצחון במוקדמות המונדיאל (מאז 1993 - שווה ללוקסמבורג שקטעה את הרצף שלה ב-2010).

חאמס רודריגס שחקן נבחרת קולומביה. רויטרס
בשיניים. חאמס רודריגס/רויטרס

פרגוואי - אקוודור 1:2

המארחת שמרה על סיכויי העלייה שלה עם שלוש נקודות חשובות, בעוד אקוודור המשיכה בהידרדרות ונותרה ללא ניצחון על אדמת פרגוואי. המגן הימני ברונו ואלדס העלה את המארחת ליתרון עם שער בכורה בנגיחה בדקה ה-12, וגם המגן השמאלי ג'וניור אלונסו הלך בעקבותיו עם שער ראשון שלו במדי הנבחרת, כשעט על ריבאונד בדקה ה-65. פליפה קאיסדו (70) צימק בפנדל עם השביעי שלו במוקדמות, אך נבחרתו ירדה למקום החמישי.

ג'וניור אלונסו שחקן נבחרת פרגוואי. רויטרס
שער ראשון במדי פרגוואי. ג'וניור אלונסו/רויטרס

ונצואלה - פרו 2:2

קאמבק של האורחים הספיק רק לנקודה והשאיר אותם עם סיכוי קלוש בלבד להדביק את חמש הראשונות. ונצואלה, שניצחה בארבעת המפגשים האחרונים שהתקיימו אצלה במוקדמות, הוליכה 0:2 מנגיחה של מיקל ולנואבה (24) וכדור חופשי אדיר של רומלו אוטורו מ-35 מטרים (40). אלא שפרו צימקה 25 שניות מפתיחת המחצית השנייה הודות לשער של אנדרה קאריו, והקפטן פאולו גררו התרומם בצורה נהדרת ונגח את השוויון בדקה ה-64.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully