וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונגרס פיפ"א בבחריין: ההתאחדות לכדורגל ממתינה לאישור השב"כ

23.3.2017 / 13:01

הקונגרס יתקיים בעוד כחודשיים במדינה המוסלמית, אבל השתתפותה של ישראל מוטלת בספק חרף העובדה שיתקיימו דיונים מכריעים בעניינה. חילוקי דעות עם המגשר בעניין הפלסטיני

עריכה: מתן חדד

קונגרס פיפ"א ה-67 יערך בעוד פחות מחודשיים, ב-11 במאי, בבחריין ובשלב הזה עדיין לא ברור אם ישראל תוכל לקחת חלק בקונגרס שעשוי להיות מאוד משמעותי מבחינת הכדורגל הישראלי. מאחר ומדובר בבחריין, ראשי ההתאחדות לכדורגל זקוקים לאישור והסכמה של השב"כ כדי לצאת ואישור כזה טרם ניתן. הקונגרס היה אמור להיערך השנה במלזיה אך זו סירבה להתחייב כי דגל ישראל יונף במהלכו ולכן העבירה אותו פיפ"א לבחריין. בהתאחדות לכדורגל מחכים כאמור לאישור של השב"כ לנסיעה מאחר ועדיין לא ברור האם הרשות הפלסטינית תגיש בקונגרס הצעה להדיח את ישראל מפעילות בינלאומית בשל העובדה כי שש קבוצות כדורגל ישראליות פועלות מעבר לקו הירוק.

מי שמונה לפני כשנה על ידי פיפ"א לנסות וליישב את הסכסוך בין ישראל לרשות בעניין הזה הוא טוקיו סקסוואלה שכבר נפגש מספר פעמים עם יושב ראש ההתאחדות הישראלית עופר עיני ועם נציג הרשות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב. אתמול נערכה בשוויץ פגישה נוספת בין כל הצדדים במהלכה כעס עיני על כך שסקסוואלה העלה את האפשרות כי בתמורה להמשך הפעילות של שש הקבוצות תיבחן האפשרות להשעייה אוטומטית של ישראל מפעילות בינלאומית. עיני הודיע כי הוא לא מוכן להמשיך ולדון בכך וסוכם כי סקסוואלה ינסה לנסח הבנות אחרות כדי שאפשר יהיה להגיע עימן לקונגרס במאי. מועד לקיום פגישה נוספת טרם נקבע, אך בהתאחדות מעריכים כי הדבר יקרה במהלך חודש אפריל וזאת כדי שהרשות לא תעלה כהצעה בקונגרס להשעות את ישראל מפעילות במפעלים הבינלאומיים.

טוקיו סקסוול עם יו"ר ההתאחדות עופר עיני. יוסי ציפקיס
סערה בציריך. עיני וסקסוול/יוסי ציפקיס

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

האזינו לפרק החדש של "הפודיום": טופ-10 שבועי ולקראת ספרד-ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully