וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסי מעוניין בברנרדו סילבה, גומס יעזוב בגלל רונאלדו?

ברצלונה עוקבת אחרי קשר מונאקו והפרעוש מרוצה, עתידו של גומס מעורפל בשל החברות עם כוכב ריאל מדריד. בהתאחדות מחקו את הצהוב של מסי מול ולנסיה, פרננדס רמז על חזרתו של דאולופאו

רויטרס

בווידאו: ברצלונה מביסה 2:4 את ולנסיה

מאז ההודעה על עזיבתו של לואיס אנריקה בסיום העונה, סוגיית המאמן הבא של ברצלונה קשורה בצורה הדוקה בעתידו של ליאונל מסי. הפרעוש עדיין לא האריך את חוזהו ונדמה כי גם הוא ממתין להחלטה של המנהל המקצועי, רוברטו פרננדס. האחרון נשמע בטוח בימים האחרונים בנוגע להמשך דרכו של מסי, אולם הצהיר כי לא יבקש מהשחקנים עצות לגבי מינוי היורש ללואיס אנריקה. על פי הדיווחים היום (חמישי) נדמה כי חלה תפנית משמעותית בנוגע לאחיזתו של הכוכב בנעשה בברצלונה, גם אחרי שמועמדתו של חורחה סמפאולי, המועמד המועדף על מסי, דעכה בצורה דרמטית בעקבות ההדחה של סביליה מול לסטר בשמינית גמר ליגת האלופות.

עוד בנושא:

לוקאס פודולסקי: "קיבלתי צמרמורות, זה מרגיש לי כמו סרט"
הלב של לב: המורשת המוזרה והייחודית של לוקאס פודולסקי בנבחרת גרמניה

לואיס סוארס חוגג עם ליאונל מסי. רויטרס
מנהל גם את רשימת הרכש? מסי/רויטרס

באנגליה מדווחים כי מסי העביר מסר ברור לצוות הניהולי כי הוא מעוניין לשתף פעולה עם ברנרדו סילבה בעונה הבאה. הפורטוגלי הנהדר של מונאקו נחשב לאחד הכוכבים העולים של הקבוצה מהנסיכות ורק בקיץ האחרון חוזר בצורה עקבית על ידי אתלטיקו מדריד. הקשר בן ה-22, שחוזהו פג ב-2020, סומן על ידי מנצ'סטר יונייטד כאחת המטרות הבכירות לקראת הקיץ, בייחוד כאשר עתידו של מייקל קאריק לא ברור. נציגים של ברצלונה חזו בקשר בחודש האחרון מספר פעמים ועל פי הדיווח מסי הביע שביעות רצון מהעובדה כי מתקיים מעקב אחרי סילבה, ששמו נקשר גם עם באיירן מינכן.

לעומתו, עתידו של אנדרה גומס מעורפל. הקשר כבש במחזור האחרון מול ולנסיה את שער הבכורה, אך על פי הדיווחים סובל מיחסים קרירים עם הפרעוש. בפורטוגל מדווחים כי העובדה שגומס מתחזק חברות קרובה עם כריסטיאנו רונאלדו אינה לרוחו של הארגנטינאי, שמאס בו. גומס, שבקיץ חוזר על ידי ריאל מדריד, בחר בברצלונה, ששילמה עבורו 45 מיליון יורו ומאז שהגיע לקאמפ נואו הוא מתקשה לבלוט. הדיווחים אודות סילבה וחזרה אפשרית של טיאגו אלקטנרה אינן מוסיפות למעמדו, בייחוד כאשר לואיס אנריקה שנחשב לתומך הגדול ביותר שלו יעזוב בסיום העונה. הצרות של הקשר מחריפות כאשר בקטלוניה מאמינים כי רק מינויו של העוזר, קרלוס אנסואה, ליורשו של לוצ'ו עשויה להשאיר אותו בסגל בעונה הבאה.

אנדרה גומס שחקן ברצלונה. רויטרס
הכל בגלל רונאלדו. גומס/רויטרס

מלבד סילבה, גם ג'רארד דאלופאו הוא חלק מרשימת המועמדים לעונה הבאה. הקיצוני, שגדל בברצלונה ונמכר לאברטון, הושאל בינואר האחרון למילאן ומציג יכולת משופרת. דאלופאו זומן לסגל נבחרת ספרד לקראת המשחק מול נבחרת ישראל כאשר לאלופה הספרדית יש אופציה להחזירו לסגל. בראיון לקדנה סר המקומי אמר פרננדס: "ג'רארד מיעט לשחק באברטון, אבל הוא מציג יכולת מרשימה במדי מילאן. יש לנו אופציה לרכוש אותו ב-12 מיליון יורו, הוא אחת האופציות שלנו לקראת הקיץ".

בנושא אחר, בתקשורת הספרדית כי אלחנדרו פרננדס ששפט ב-2:4 מול ולנסיה סייע לברצלונה. בדקה ה-86 מסי ספג כרטיס צהוב בעקבות מה שתואר בדו"ח כ: "הפרעה למהלך התקין של המשחק". חרף ההצהרות של השופט, הוא לא ציין את הכרטיס בדו"ח והמשמעות היא שמסי יוכל לשחק מול גרנאדה במחזור הקרוב. עדיין לא ברור אם ועדת השיפוט תתקן את הטעות ותוביל להשעייתו של הפרעוש מהמחזור הקרוב אחרי שהוא ספג חמישה כרטיסים צהובים העונה.

ברנרדו סילבה שחקן מונאקו. AP
מבוקש. ברנרדו סילבה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully