וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטולו צפוי לפתוח נגד נבחרת ישראל, דני קרבחאל יחלים בזמן?

חלוץ סביליה תורגל בשלישייה קדמית של ספרד שכוללת גם את דויד סילבה ודייגו קוסטה. נאצ'ו יחליף את חברו לריאל מדריד אם הוא לא יבריא בזמן. באסטוריה זועמים על המאמן ג'ולן לופטגי

אימג'בנק GettyImages

נבחרת ספרד עסוקה בהכנות האחרונות למשחק נגד נבחרת ישראל מחר באצטדיון אל מולינון בחיחון (שישי, 22:45, ערוץ 1) והמאמן ג'ולן לופטגי כבר מגבש הרכב.

לופטגי בחן באימון הערב אתמול כמה מערכים שונים, כולל כזה של שלושה בלמים, אבל הוא לא צפוי לפתוח איתו. נראה שמי שיפתחו בחלק הקדמי הם ויטולו, דויד סילבה ודייגו קוסטה. מקומו של דני קרבחאל מובטח אם הוא יבריא בזמן אחרי שחלה.

ההרכב שתורגל אתמול: דויד דה חאה, נאצ'ו, סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, סרג'יו בוסקטס, טיאגו, אנדרס אינייסטה, דויד סילבה, ויטולו, דייגו קוסטה.

בינתיים לופטגי גם הצליח להרגיז את ראשי ההתאחדות לכדורגל המקומית בחבל אסטוריה. אם בחיחון לא אהבו את ההגעה המאוחרת של הנבחרת העירה, הרי שאמש התקבלו חדשות רעות נוספות: לופטגי נענה לבקשת השחקנים ומיד אחרי המשחק נבחרת ספרד תצא בחזרה למדריד.

לנבחרת ספרד תוכננו שני אימונים פתוחים לקהל ביום שבת, למחרת המשחק, אבל כעת הם בוטלו. "אני לא מבין את זה", אמר מקסימו מרטינס, יו"ר ההתאחדות האזורית, "כבר הכנו תכנית מדוקדקת. המאמן לופטגי יהיה חייב לספק הסברים".

שחקן נבחרת ספרד, ויטולו. GettyImages
יאייש את הכנף הימנית. ויטולו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully