וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בתולדותיה: ארצות הברית אלופת העולם בבייסבול

23.3.2017 / 7:43

האמריקאים, שהיו הפייבוריטים הברורים לזכייה לפני הטורניר, השלימו את המלאכה עם 0:8 מוחץ בגמר מול פורטו ריקו, שגברה עליהם רק לפני כמה ימים. מרקוס סטרומן כיכב וזכה ב-MVP

מרקוס סטרומן שחקני נבחרת ארצות הברית חוגגים את הזכייה באליפות העולם בבייסבול. Jae C. Hong, AP
האליפות ננעלה עם חגיגות מקומיות בדודג'ר סטדיום/AP, Jae C. Hong

אליפות העולם הרביעית בבייסבול, אשר במהלכה רשמה נבחרת ישראל הופעה היסטורית ואף העפילה לשלב רבע הגמר, הגיעה הבוקר (חמישי) לסיומה עם הזכייה הראשונה בהיסטוריה של נבחרת ארצות הברית, שהביסה במשחק הגמר בדודג'ר סטדיום בלוס אנג'לס את נבחרת פורטו ריקו, 0:8.

האמריקאים, שהיו המועמדים הברורים לזכייה לפני האליפות עם יחס של 1 ל-2, הפסידו לפורטו ריקנים המרתקים 6:5 בשלב רבע הגמר שנערך באמצע השבוע, אולם אחרי שהצליחו להשאיר מאחור את יפן בחצי הגמר, הם השלימו את המלאכה עם תצוגת בייסבול נהדרת בקרב הראשון בתולדות הנבחרת על התואר באליפות העולם. פורטו ריקו, שסיפקה טורניר מרשים והדיחה בחצי הגמר את הולנד, תסתפק במדליית הכסף.

איאן קינסלר היהודי, שוויתר על האפשרות לשחק עבור נבחרת ישראל בטורניר לטובת הופעה במדים האמריקאים, השיג את הריצה הראשונה עם הומראן באינינג השלישי. כריסטיאן ייליץ' ואנדרו מקאצ'ן הכניסו עוד צמד ריצות עם סינגלים באינינג החמישי ואילו ברנדון קרופורד וג'אנקרלו סטנטון עשו את אותו דבר באינינג השביעי, שם האמריקאים רשמו שלוש ריצות. הקינוח היה שייך למקאצ'ן, עם סינגל נוסף באינינג השמיני, שהכניס ריצה בודדת וחתם את התוצאה.

מרקוס סטרומן, שנבחר ל-MVP, רשם את הניצחון עם שישה אינינגים מצוינים, בהם הרשה חבטה בודדת ושרף שלושה חובטים בסטרייקאאוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully