וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס פודולסקי: "קיבלתי צמרמורות, זה מרגיש לי כמו סרט"

הקשר/חלוץ נפרד מנבחרת גרמניה עם שער ניצחון מרהיב על אנגליה, והתרגש בסיום: "בורכתי ברגל שמאל שתמיד יכולתי להסתמך עליה". לב: "זה שער פודולסקי קלאסי". התגובות והציוצים לרגל הפרישה

לוקאס פודולסקי שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
ככה נפרדים. פודולסקי/רויטרס

נבחרת גרמניה ניצחה אמש (רביעי) 0:1 את נבחרת אנגליה במשחק ידידות, שהיה משחק הפרידה של לוקאס פדולסקי מהמנשאפט. הקשר/חלוץ הנהדר, שהודיע על פרישה מהנבחרת באפריל האחרון, קיבל כבוד גדול מחבריו ומהאוהדים לפני ובמהלך המשחק וקינח עם שער ניצחון מרהיב בפצצה לחיבורים. איזה פרישה בסטייל. הוא נפרד מהכדורגל הבינלאומי עם 130 הופעות ו-49 שערים, כאשר רק גרד מולר ומירוסלב קלוזה כבשו יותר ממנו עבור גרמניה.

עם סיום המשחק, פדולסקי ערך סיבוב ניצחון לקול תשואות מחיאות הכפיים של האוהדים, ולאחר מכן טיפס על הגדר לעבר יציע אוהדי גרמניה וחיבק כמה מהם.

עוד בנושא

נפרד בקלאסה: שער ענק לפודולסקי במשחק האחרון, גרמניה-אנגליה 0:1


"אנחנו מנצחים 0:1, אני כובש את שער הניצחון, זה כמו בסרט", אמר חתן השמחה בסיום, "זה השער ה-12 שלי החודש. אלוהים היקר או מישהו שם למעלה בירך אותי ברגל שמאל שתמיד הייתי יכול להסתמך עליה. יכולתם לראות היום באצטדיון מה זה קלן בשבילי ומה אני בשבילה, אני חושב שהיו פה לפחות 30 אלף אנשים מקלן במשחק הערב. קיבלתי צמרמורות. הבית שלי הוא קלן וכנראה שעשיתי הרבה דברים נכון אם כך הם מקבלים אותי. זה נתן לי כל כך הרבה, אני גאה ומאושר מאוד".

יואכים לב: "זה נהדר עבורו, לכבוש במשחק כזה שער ניצחון נגד אנגליה. חשבתי להחליף אותו מוקדם יותר, אבל הוא אמר לי המחצית שהוא רוצה לשחק כמעט עד הסיום. היה טוב לראות אותו על הדשא. הוא תמיד נתן 100 אחוז מעצמו, בין אם פתח בהרכב או לא. הוא תמיד הראה את הגישה המושלמת. הוא תמיד מחייך ויש בו אהבה אדירה למשחק. הוא תמיד כיבד את כולם וזה פקטור חשוב מאוד לכל קבוצה. השער שלו היום היה פודולסקי קלאסי".

לוקאס פודולסקי שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
טיפס על הגדר. פודולסקי/רויטרס
לוקאס פודולסקי שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
כבוד מלכים. פודולסקי/רויטרס
לוקאס פודולסקי שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
חגיגה אחרונה במדי גרמניה. פודולסקי/GettyImages

על המשחק: "היינו מאוד לחוצים במחצית הראשונה. היו שחקנים צעירים ששיחקו לראשונה והיה לנו רק אימון אחד לפני המשחק. השתפרנו במחצית השנייב, היינו מסודרים יותר, גם הצעירים נכנסו למשחק. הניסיון הזה טוב וחשוב עבורם".

טוני קרוס: "דבר כזה אפשרי רק בכדורגל, לקבל כזו פרידה. מדהים שמשהו קרה בכלל במשחק הזה, כולם ניסו להבקיע את השער המכריע. היינו חלשים במחצית הראשונה, אבל זה נורמלי עבורנו, שיחקנו עם הרכב צעיר מאוד. במחצית השנייה שיחקנו כדורגל טוב וניקח מזה הרבה".

תומאס מולר: "אי אפשר היה לכתוב תסריט יותר טוב ממה שקרה. אמרתי לטוני לפני המשחק שאנחנו חייבים למצוא את לוקאס במצבים מסוכנים. בדרך כלל האצטדיון מתרוקן 10 דקות אחרי שהמשחק נגמר, אבל כולם נשארו כדי לחגוג עם פולדי. מדהים. פולדי הוא אדם מיוחד. נתגעגע אליו".

קפטן אנגליה גארי קייהיל אמר על המשחק: "חשבתי ששיחקנו טוב מאוד היום, במיוחד במחצית הראשונה, שלטנו במשחק. רק התרכזנו בעבודה שאנחנו צריכים לעשות, עבדנו קשה וייצרנו הופעה טובה. קשה מאוד לעלות לשחק אחרי יום אימונים אחד ביחד, זה לא מתחבר מיידית. יש הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה". על הפיגוע שהיה בלונדון, אמר הבלם: "זה נורא, אבל התרכזנו בעבודה שהיינו צריכים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully