וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר מיאמי: דודי סלע הביס את כריסטיאן האריסון בדרך לסיבוב השני

אחרי שישה הפסדים רצופים, הישראלי נזקק ל-52 דקות בלבד כדי לנצח את האמריקאי (456 בעולם) 1:6, 1:6. בסיבוב הבא יפגוש סלע את רפאל נדאל (7 בעולם) וינסה לחולל סנסציה גדולה

הטניסאי הישראלי דודי סלע. GettyImages
לא התקשה בכלל. דודי סלע/GettyImages

דודי סלע עלה הערב (רביעי) לסיבוב השני של טורניר המיאמי, מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP, והוא יפגוש בסיבוב השני את רפאל נדאל. סלע (83 בעולם) הביס ללא קושי 1:6, 1:6 את כריסטיאן האריסון האמריקאי (456) תוך 52 דקות בסך הכול, וקטע רצף של שישה הפסדים בחודשיים האחרונים (מאז הודח בסיבוב השני של אליפות אוסטרליה הפתוחה).

סלע השיג שבירה כבר במשחקון ההגשה הראשון של האריסון, והוסיף חמש שבירות נוספות עד לסיום, תוך שהוא עצמו מאבד את ההגשות שלו רק פעם אחת במהלך ההתמודדות. ההפסד שלו בסיבוב הראשון של אינדיאן וולס מנע ממנו מפגש מעניין מאוד ומל רוג'ר פדרר, שהמתין בסיבוב השני, אך הפעם הוא הצליח לעשות את העבודה ויפגוש כאמור את נדאל (7 בעולם).

באופן כללי, הסיבוב הראשון לא האיר פנים למשפחת האריסון. אחיו של כריסטיאן, ריאן, אמנם מדורג הרבה מעליו (47 בעולם), אך זה לא הספיק לו מול פאביו פוניני (40). האיטלקי ניצח 4:6, 5:7 וכך נשלחו שני האחים לבית האריסון הביתה.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully