וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיאגו אלקנטרה לא יעבור לברצלונה, הוא מאושר בבאיירן מינכן"

בספרד ובגרמניה מדווחים כי הקשר הספרדי בן ה-25 העביר מסרים לפיהם הוא לא מעוניין לחזור לבארסה כיוון ש"הוא שחקן מפתח באחת הקבוצות הטובות בעולם ומרגיש מוערך מאוד על ידי אנצ'לוטי"

טיאגו אלקנטרה, באיירן מינכן. AP
טוב לו בבאיירן. טיאגו אלקנטרה/AP

טיאגו אלקנטרה לא מעוניין לחזור לברצלונה ואפילו די להפך. התקשורת בגרמניה מדווחת כי הקשר המצוין בן ה-25 צפוי להאריך בימים הקרובים את החוזה שלו בבאיירן מינכן בשנתיים נוספות, כך שיסתיים רק ב-2021 ולא ב-2019 כפי שהחוזה הנוכחי שלו מבטיח.

בימים האחרונים דווח כי ברצלונה תנסה להחזיר אותו אליה, אולם עכשיו נראה כי טיאגו אלקנטרה, שעזב ב-2013 תמורת כ-25 מיליון יורו, ממש לא מעוניין לחזור לאלופת ספרד גם אם זה תבטיח לו מקום בהרכב ודקות משחק רבות. על פי הדיווחים, טיאגו מאושר בבאיירן מינכן, מרוצה מאוד תחת קרלו אנצ'לוטי שמעניק לו אשראי גדול יותר ותפקיד משמעותי יותר אפילו מזה שנתן לו פפ גווארדיולה. קשר נבחרת ספרד רשם העונה 21 הופעות מתוך 25 משחקים בבונדסליגה ושיחק גם בשבעה משחקים בליגת האלופות. זו ללא ספק העונה הטובה בקריירה שלו. בסביבתו של טיאגו אמרו שהוא מאושר ומשחק כשחקן מפתח באחת הקבוצות הטובות בעולם, בה הוא גם מרגיש מוערך מאוד.

בסוף העונה הנוכחית צ'אבי אלונסו פורש מכדורגל ויושב ראש באיירן קרל היינץ רומניגה כבר הודיע שהם מרוצים מאוד מטיאגו אלקנטרה וירצו להאריך את החוזה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully