וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קרבחאל החולה בספק למשחק מול ישראל, ריינה הפצוע הוצא מהסגל

מגן ריאל מדריד חולה בשפעת ולא התאמן לקראת המשחק בשישי, ססאר אספיליקווטה בכוננות. שוער הנבחרת הצעירה החליף את שוער נאפולי. כתובות הקוראות להחרים את ישראל רוססו ברחבי העיר

שחקן נבחרת ספרד דני קרבחאל מול שחקן נבחרת אנגליה ראחים סטרלינג. GettyImages
חולה ובספק. קרבחאל/GettyImages

נבחרת ספרד מוליכה את בית שבע במוקדמות מונדיאל 2018 עם עשר נקודות, בדיוק כמו לנבחרת איטליה, אחרי ארבעה משחקים. ביום שישי הקרוב תארח הנבחרת בחיחון את נבחרת ישראל למשחק החמישי במסגרת המוקדמות, בתקווה לשמור על ראשות הבית רגע לפני משחק הידידות מול נבחרת צרפת, שייערך ארבעה ימים לאחר מכן.

בספרד מדווחים היום (ראשון) שמגן ריאל מדריד, דני קרבחאל, לא התאמן עם שאר חבריו בשל מחלת השפעת. לקרבחאל חום גבוה ולא ברור אם ייטול חלק בהתמודדות מול הכחולים לבנים ביום שישי. אם קרבחאל לא יחלים, ססאר אספיליקווטה צפוי למלא את מקומו. בנוסף, שוער נאפולי פפה ריינה, פצוע והוציא מהסגל למשחק. שוער הנבחרת הצעירה, קפה אריסבלאגה, החליף אותו לאחר שגם מילא את מקומו באימונים האחרונים.

תושבי חיחון מחכים בקוצר רוח להגעת הנבחרת הישראלית. על קירות ברחובות העיר רוססו כתובות הקוראות להחרים את ישראל וכאלו אשר מהללות את פלסטין. כמו כן, באזור אצטדיון ציירו אלמונים טנקים של חיילי צה"ל, אשר נאבקים בצעירים פלסטינים והורגים אותם.

עוד בנושא

הנבחרת תמריא לספרד, בירם כיאל: "אפשר לעשות משהו גדול"
בירם כיאל שוחרר מסגל נבחרת ישראל, איינבינדר בתמונת ההרכב
כיאל ורפאלוב תורגלו בהרכב. גרשון מגן, זהבי בחוד

(עדכון ראשון: 14:07)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציורים ברחובות העיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully