וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת נחתה בספרד, בירם כיאל: "אפשר לעשות משהו גדול"

22.3.2017 / 22:00

הקשר שכבר תורגל בהרכב לא המריא עם הנבחרת ("אמרתי לאלישע שאני רוצה לטוס, אבל הרופא אמר שהסיכון גדול") ויחזיק אצבעות מישראל: "ספרד כמעט בלתי מנוצחת, אבל אפשר לנסות לשבש לה את תכנית המשחק. זלזול? לופטגי פרגן לנבחרת שלנו"

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל קיימה היום (רביעי) את האימון האחרון שלה בישראל ובשערת הערב כבר נחתה באוביידו לקראת המשחק מול ספרד בחיחון ביום שישי במסגרת מוקדמות המונדיאל. אלישע לוי, כזכור, סגור כבר על רוב ההרכב שלו, כששמונה כבר תורגלו - אלי דסה, שיר צדק, איתן טיבי, רמי גרשון, אלמוג כהן, ביברס נאתכו, טל בן חיים וערן זהבי. לגבי השלושה האחרים, נראה כי אריאל הרוש מקבל עדיפות מסוימת בין הקורות, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק מחר. דן איינבינדר עשוי לפתוח כקשר השלישי במרכז השדה, כשגם ניר ביטון נמצא בתמונה. לגבי הקשר השמאלי, ליאור רפאלוב תורגל, אך גם בן שהר ואיתי שכטר בתמונה.

מי ששוחרר מהסגל הוא בירם כיאל, לאחר שנבדק על ידי רופא הנבחרת ונמצא כי הוא סובל מחום גבוה. כיאל עזב את המלון ויתאושש בישראל, בזמן שקבוצתו ברייטון נמצאת במחנה אימונים בוולנסיה. בנבחרת לא הופתעו מהעובדה שכיאל לא המריא לספרד. הקשר לא התאמן במשך חמישה ימים בשבוע שעבר, אם כי שיחק בשבת עם ברייטון לאחר שנטל חלק באימון המסכם.

עוד בנושא

בירם כיאל שוחרר מסגל נבחרת ישראל, איינבינדר בתמונת ההרכב
נבחרת ישראל: כיאל ורפאלוב תורגלו בהרכב. גרשון מגן, זהבי בחוד

שחקני נבחרת ישראל בירם כיאל, אלי דסה. ברני ארדוב
מחזיק אצבעות. כיאל/ברני ארדוב

"כשחזרתי לארץ הרגשתי טוב, גם באימון אתמול. אבל ד"ר רוסנובסקי בדק אותי ואמר שבמצב שלי, עם חום ודלקת, אי אפשר לקחת צ'אנס. לא אמריא עם הנבחרת ואשאר להשגחה בבית, כאן בארץ. הודעתי לברייטון שברגע שאתאושש אסע לאנגליה", אמר כיאל לוואלה! ספורט. הקשר נשאל על האווירה בנבחרת ואמר: "יש אוירה טובה, מבחינתי היה חשוב להיות כאן כי חזרתי אחרי ניתוח ותקופה ארוכה שבה לא הייתי בסגל. חזרתי לעצמי מבחינה גופנית וגם לכושר משחק טוב וחשוב שחזרתי לשחק באנגליה. הסברתי לאלישע לוי שאני מאוד רוצה לטוס, אבל הרופא טען שאם הדלקת שוב תחזור הסיכון גדול מדי. קצת מבאס, אבל הכול לטובה".

לקראת המשחק מול ספרד אמר הקשר: "מדובר בנבחרת ובשחקנים הטובים בעולם. זה תמיד אתגר מבחינתנו כשחקנים. אנחנו יודעים שהם טובים בכמה רמות מעלינו. בנבחרת אומרים שלא נבוא להתבטל למרות שהפערים גדולים. אני חושב שביום נתון אפשר לשבש להם את תכנית המשחק. כבר שנים שספרד כמעט בלתי מנוצחת. מבחינתנו, אם כל תוצאה אחרת מלבד הפסד תהיה הישג גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

על הזלזול בחלק מכלי התקשורת בספרד אמר: "אם תשאל בכל העולם, במשחק בין ישראל נגד ספרד יחסי הכוחות ברורים ויכול להיות שיזלזלו. מצד שני, ראיתי את מסיבת העיתונאים עם ז'ולן לופטגי שפרגן לנבחרת שלנו".

לגבי המטרות של קבוצתו (שנייה בטבלה, נקודה מניוקאסל ופער של שש מהדרספילד) אמר: "אנחנו עדיין במקום השני והמטרה היא לעלות לפרמיירליג מאחד משני המקומות הראשונים. נותרו עוד שמונה מחזורים ואנחנו חייבים לעשות את העבודה. חתמתי בנובמבר לשנתיים נוספות, כך שהמטרה היא בהחלט להעפיל לליגה הבכירה ולהישאר בעונה הבאה בברייטון. בעונה שעברה פישלנו, סיימנו עם אותו מספר נקודות כמו בורו, אבל לא העפלנו בגלל יחס שערים. העונה יש לנו יחס שערים עדיף, בינתיים הכול הולך לטובתנו".

(עדכון ראשון: 12:43)

שחקני נבחרת ישראל, דוד קלטינס, אריאל הרוש. יוסי ציפקיס
הרוש וקלטינס בנתב"ג/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל, רמי גרשון. יוסי ציפקיס
רמי גרשון/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל, ליאור רפאלוב. יוסי ציפקיס
ליאור רפאלוב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully