וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ואליינטה: "לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה, יש אופציה שאשוב לספרד"

22.3.2017 / 12:21

בלם מכבי חיפה שצפוי לעזוב בתום העונה התראיין ל"מארקה": "חיפה? זה היה רגע בקריירה ששאלתי את עצמי לאן אני הולך. ההצעה סקרנה אותי". מחר: משחק אימון מול בני יהודה

מארק ואליינטה, מכבי חיפה. לירון מולדובן
עדיין לא החליט. ואליינטה/לירון מולדובן

"הליגה הישראלית פחות טובה מהספרדית. קיבלתי הצעה שלא ציפיתי לה לשחק ואני לא מצטער. שיחקתי בקבוצות כמו ברצלונה, סביליה וויאדוליד, אבל ההצעה היחידה שהייתה לי הייתה לעבור למכבי חיפה שהיא קבוצה גדולה בישראל. זה היה רגע בקריירה ששאלתי את עצמי לאן אני הולך. ההצעה סקרנה אותי". כך אמר בלם מכבי חיפה מארק ואליינטה בראיון שקיים ל"רדיו מארקה" בספרד. ואליינטה, כזכור, צפוי לעזוב בתום העונה יחד עם חלק גדול מהזרים, כמו אניס אלושי ואולי גם קמיל ואצק.

ואליינטה נשאל האם הוא מתכוון להישאר במכבי חיפה בעונה הבאה וענה: "זו שאלה טובה. אני לא יודע. כרגע אני פה ולא יודע מה יהיה בעתיד. יש לי אופציה להישאר או לחזור לספרד". לפני משחקה של נבחרת ישראל בספרד, ואליינטה נדרש בסוגייה המעניינת בנוגע ליחסים בין סרחיו ראמוס וג'רארד פיקה וענה: "אני אוהב את פיקה. הוא אחד הבלמים הכי טובים בעולם. אנחנו מכירים מגיל צעיר כשהיינו יחד בברצלונה. מגיל צעיר אני עם ססק פברגאס וליאו מסי".

ללא שחקני הנבחרת הצעירה, מכבי חיפה מתכוננת למשחק בעוד עשרה ימים מול בית"ר ירושלים. אלירן עטר יהיה כשיר למשחק, כשההערכה היא שגם עומר דמארי ופיטים עזמי יהיו כשירים. עטר ודמארי כבר ערכו אימון מלא היום. מחר (חמישי) תקיים הקבוצה משחק אימון מול בני יהודה, בו ייקחו גם שחקני נוער.

עוד בנושא

סאן מנחם מרגיע: "תודה על התמיכה, ברוך השם אני מרגיש טוב"
בעלי הקבוצות במכתב לבית הדין: בטלו את הפחתת הנקודות לבית"ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully