וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי תוהה "לאן נעלמו הביקורות", לברון מאיים על לוואר בול

הווריירס שוב דורסים, קרי "משועשע מהתקשורת" ונרגש מהמצ' אפ מול אחיו: "אבא שלי בטוח שסת' קלע טוב יותר". אביו של לונזו בול פקפק בכישרון של ילדיו של ג'יימס, שהגיב בזעם: "אל תערב את המשפחה שלי"

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול הריסון בארנס, דאלאס מאבריקס. AP
לאן המבקרים נעלמו? קרי/AP

נראה שהמשבר של גולדן סטייט כבר מאחוריה. הווריירס רשמו הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון חמישי ברציפות עם 87:112 קליל ונינוח על דאלאס, וכשקליי תומפסון וסטף קרי חוזרים לכושר הקליעה הרגיל שלהם, רצף שלושת ההפסדים מלפני שבועיים נראים כבר כחלק מההיסטוריה. בסך הכל, בארבעת המשחקים האחרונים הווריירס ניצחו בהפרש כולל של 96 נקודות, וגם קרי מצא כאמור את הידית עם 16 שלשות מ-20 ניסיונות בשלושת המשחקים שחלפו. "זה מצחיק, כי לפני שבועיים או שלושה כולם תהו מה קרה לקליעה של כולנו, ועכשיו כל זה נעלם", אמר קרי בסיום. "לא שאנחנו רוצים להתלהב מעצמנו יותר מדי, אבל האמת היא שלא נכנסנו לפאניקה אפילו לשנייה אחת".

גם קליי תומפסון נראה טוב מאוד לאחרונה ונמצא בראש טבלת הקלעים כמעט מדי משחק. "קליי קולע הכי טוב כשהוא נותן למשחק לבוא אליו ולוקח את מה שההגנה נותנת לו, בלי להכריח יותר מדי", ניתח סטיב קר. "במשחקים האחרונים הוא פשוט חזר להיות השחקן הסבלני וחסר האנוכיות שהכרנו, ובגלל זה הוא יותר יעיל".

הלילה ב-NBA: קרי כיכב בניצחון הווריירס, 5 נקודות לכספי בבבכורה

סטפן קרי עם סת' קרי. AP
מי קלעי טוב יותר? האחים סטף וסת' קרי/AP

גם ההגנה של הווריירס התייצבה לאחרונה. בשבעת המשחקים הראשונים מאז הפציעה של קווין דוראנט גולדן סטייט ספגה 103.2 נקודות למשחק ב-45 אחוז מהשדה, והפסידה ארבעה משחקים לעומת שלושה ניצחונות. לעומת זאת, בארבעת המשחקים ניכר שיפור משמעותי ומלבד העובדה שכל המשחקים הללו הסתיימו בניצחונות, ממוצע הנקודות של היריבות נמוך באופן משמעותי (91.5 נקודות). בכל אחד מארבעת המשחקים הללו הווריירס הורידו את היריבה לפחות מ-100 נקודות - הרצף הארוך ביותר של הקבוצה מאז מרץ 2015. "במשחקי חוץ שכאלה אתה תמיד צריך להגן ברמה גבוהה, ואני מרגיש שאנחנו עושים את זה מצוין בזמן האחרון".

זה גם היה מפגש נוסף בין האחים סטף וסת' קרי, כשהפעם, לראשונה בקריירה, שניהם פתחו בחמישיות ופגשו זה את זה מהרגע הראשון. סטף סיים עם 17 נקודות ו-9 אסיסטים, בעוד אחיו הצעיר תרם 10 נקודות. "אבא שלי עדיין חושב שסת' הקלעי הטוב יותר מבינינו", גילה סטף בסיום. "לשחק כל כך הרבה דקות מול אח שלך זו חוויה קצת סוריאליסטית. בכלל, לראות את אח שלך, שנאבקת מולו מאז הילדות, משחק מולך זו חוויה מדהימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. AP
עד המשפחה שלי. לברון/AP

לוואר בול ממשיך לככב בכותרות בארה"ב עם אמירות שנויות במחלוקת וממשיך לקבל תגובות לכאן ולכאן. לא מזמן הוא הסתכסך עם צ'ארלס בארקלי, אבל הפעם יש לו עסק עם השחקן הטוב בתבל, לברון ג'יימס.

בעוד אחד מהראיונות הרבים שהעניק לאחרונה טען בול, אביו של כוכב מכללת UCLA לונזו בול, ששני בניו של כוכב קליבלנד, לברון ג'יימס ג'וניור בן ה-12 וברייס מקסימוס ג'יימס בן התשע, לא יגיעו רחוק למרות שהם מסומנים כהבטחות גדולות. בול אמר ש"לבנים של לברון יהיה קשה מאוד בקריירה ובחיים, כי כולם יגידו להם 'אתם חייבים להיות כמו אבא שלכם'. הלחץ יכריע אותם בסופו של דבר, והם ישאלו את עצמם 'למה אני לא יכול להיות מי שאני?'. אני מקווה שהציפיות מהם לא יהרסו אותם".

אמש הגיע תורו של לברון להגיב. "אל תערב את הילדים שלי, אל תזכיר אותם בשום מצב", אמר בתקיפות. "עכשיו זה לא לברון מול לוואר בול, זה אבא מול אבא. וזה קצת שם אותו בבעיה עכשיו. הוא יכול לדבר על הילדים שלו, על המותג שלו, על כדורסל, אפילו עליי. אבל אל תערב את המשפחה שלי".

ג'יימס אמר ש"למעשה אני די מחבב את הפוטנציאל של הבן שלו, לונזו. אני אוהב את המשחק שלו. אבל יש לו עוד דרך ארוכה מאוד".

יש עתיד? תשפטו בעצמכם את לברון ג'יימס ג'וניור

והנה בנו הצעיר של ג'יימס, ברייס מקסימוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully