וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: יובל נעימי סיכם עד לסיום העונה

22.3.2017 / 10:04

הגארד (31, 1.88) שרשם העונה 15.7 נקודות ו-7.4 אסיסטים בליגה השנייה באיטליה, יצטרף לקבוצה של מיקי גורקה כשיקבל את השחרור מסקאפטי, שכבר החתימה שחקן במקומו

שחקן עירוני נס ציונה יובל נעימי. לירון מולדובן
חוזר ארצה. נעימי/לירון מולדובן

בני הרצליה הגיעה אמש (שלישי) לסיכום עם הגארד יובל נעימי עד לסיום העונה בכפוף לשחרורו מג'יבובה סקאפטי מהליגה השנייה באיטליה. נעימי הגיע לישראל אתמול אחרי ששיחק ביום ראשון במדי קבוצתו וקלע 16 נקודות, ובמהלך הערב ניהל מגעים על חזרה להרצליה שמשוועת לשחקן ישראלי, כשהעסקה נסגרה עד לסיום העונה. סקאפטי, שקיבלה את רצונו של נעימי לעזוב כבר לפני מספר שבועות, החתימה את צ'ארלס בארטון ג'וניור, בנו של עוזר מאמן מכבי תל אביב לשעבר, ואמורה לשחרר את נעימי מהחוזה כך שיוכל להצטרף לקבוצה מהשרון.

נעימי (31, 1.88) הגיע לסקאפטי בקיץ האחרון במטרה לעשות עונה יפה עם הקבוצה הצנועה מהליגה האיטלקית השנייה, בניסיון האירופי השני שלו אחרי עונה מוצלחת במדי טריומף מוסקבה. ב-21 משחקי ליגה רשם 15.7 נקודות, 7.4 אסיסטים ו-3 ריבאונדים למשחק, אך קבוצתו נכשלה והיא מדורגת במקום ה-15 מתוך 16 קבוצות במחוז המערבי של הליגה האיטלקית השנייה, ואף פיטרה במהלך העונה את המאמן שהביא את נעימי.

הרצליה רשמה ביום ראשון האחרון ניצחון ליגה חשוב על גלבוע/גליל שעזר לה לשמור על המקום השלישי בטבלה, אך במועדון חוששים כי קיימת ירידה משמעותית ביכולת לעומת התקופה האחרונה בשל המחסור בישראלים. לרשות מיקי גורקה עומדים בשלב הזה רק כרם משעור, אור לאומי ותום מעיין, לאחר שחרורו של אבירם זליקוביץ' והפציעה של דני רובין ששבר את ידו וספק אם יוכל לחזור לשחק העונה. בשל המצב החליטו בקבוצה לצרף את נעימי, שכבר שיחק בהרצליה לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully