וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תפנה לאריק בנאדו, מסתמן: יוסי דורה ימונה לעוזר

22.3.2017 / 19:17

שחקנים בהפועל חיפה דיברו על אימון הבכורה של המנהל המקצועי, אותו העביר כשהמאמן לצדו: "ריחמנו על דני, הוא לעולם לא יאמר לקלינגר שהוא כועס". במועדון מעריכים כי גולן לא ימשיך

מאמן הפועל חיפה דני גולן עם עוזרו מאיר בן מרגי. יוסי ציפקיס
טוב מדי? דני גולן/יוסי ציפקיס

בהפועל חיפה ממשיכים לעסוק בכל הקשור לסוגיית ניר קלינגר. המנהל המקצועי שהעביר אתמול את אימון הבוקר כשדני גולן לצדו, סיכם עם כץ וגולן כי הוא זה שיהיה אחראי על האימונים ויעמוד על הקווים עוד שלשום. שחקני הקבוצה לא הופתעו מהמהלך, לאחר שעוד בטרם מונה לתפקיד טענו כי קלינגר יירד לספסל ברגע שמעמדו של המאמן יתערער.

קלינגר שוחח מספר פעמים עם גולן ושאל אותו האם ההחלטה מקובלת עליו. גולן הסכים, אבל בהפועל חיפה היה מי שאמר אתמול שהמאמן חייב להתפטר מתפקידו כבר עכשיו ולאפשר לקלינגר לעמוד על הקווים, עם או בלי מאמן לצדו, עד תום העונה. "דני אדם טוב, הוא לעולם לא יאמר לניר שהוא כועס עליו כי הוא עזר לו לא מעט בקריירה, אבל ברור שעמוק בפנים יש לו אכזבה מסוימת. האמת שקצת ריחמנו עליו. הוא ציפה להדריך את הקבוצה עד סוף העונה והאמין שהוא מסוגל להביא שינוי כבר מהמשחק הקרוב", אמר אחד השחקנים, כשבמועדון הסבירו: "דני מבין את המצב. אם הוא לא יתפטר, יואב לא יפטר אותו". כרגע מעריכים במועדון שהסיכויים שיעזוב גבוהים, ומחכים להחלטתו שאמורה להתקבל עד מחר. שחקנים בקבוצה אמרו: "ברגע שקלינגר אמר באימון הקודם שלא ידוע מה יהיה, הבנו למה הוא מתכוון. הוא לא הכין אותנו לזה. פשוט לבש בגדי אימון וירד לדשא. הסיטואציה הייתה קצת מוזרה אבל לא הופתענו כשראינו אותו מגיע". הבוקר תערוך הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הנוער.

כפי שפרסמנו בעבר, ליואב כץ יש אפשרות לפטר כל אחד מבעלי התפקידים במועדון תמורת פיצוי של חודשיים בלבד, כך שלבעלים אין בעיה בכל הנוגע לפיטורי המאמן, במידה ותהיה בהמשך מחלוקת בכל הנוגע לחלוקת התפקידים. קלינגר אימן במועדון בקיץ 2012, כשהקבוצה סיימה במקום התשיעי תחת הדרכתו. שנה אחר כך הוא מונה למאמן מ.ס אשדוד, אימן אותה שנתיים בסיומן היא ירדה ללאומית מהמקום האחרון. בחודש נובמבר 2015 קלינגר מונה למנהל מקצועי בשעריים וחתם על חוזה לשלוש שנים. בדיוק שנה אחר כך, הוא מונה למאמן הזמני שלה במקום אלי מחפוד שפוטר ושלושה חודשים אחר כך התפטר מכל תפקידיו במועדון בזמן שסיכם עם יואב כץ על חזרתו למועדון.

כץ יגיע לישראל לאחר הפגרה, לקראת חג הפסח. הוא ייפגש עם קלינגר והשניים יחליטו באיזו שיטה לעבוד בעונה הבאה, אם בכלל. אחרי שהתברר שחיים סילבס יאמן בקבוצה אחרת, אריק בנאדו הוזכר כמועמד. במועדון החליטו להציע ליוסי דורה את תפקיד עוזר המאמן בעונה הבאה. הבעלים מאוכזב מאוד מהתוצאות האחרונות והשמיע את דעתו בעניין לקלינגר. "העונה הזו היא בכל מקרה כישלון גדול. בתקופת אלי כהן המצב היה טוב יותר", אמרו בחיפה. המאמן הקודם השיג 13 נקודות ב-12 משחקים, בעוד שמאז עזיבתו השיגה הקבוצה 15 נקודות ב-15 משחקים (את המשחק הראשון, מול מכבי תל אביב, העביר עוזר המאמן מאיר בן מרגי) אך כץ השקיע לא מעט כסף בחלון הנוכחי כשהביא את שמואל שיימן, דור פרץ ועדן בן בסט.

(עדכון ראשון: 9:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully