וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנדרו קאבררה דחה הצעה ממכבי תל אביב בינואר, יחזור לתמונה בקיץ?

22.3.2017 / 8:22

בספרד מדווחים שג'ורדי קרויף ניהל מו"מ עם בלם ריאל סראגוסה, אבל זה החליט לסיים את העונה בקבוצתו. האורוגוואי המוערך יסיים את חוזהו בקיץ, אבל מבוקש גם על ידי מלאגה וגנק

צילום ועריכה: קובי אליהו

על פי דיווח בספרד, הבלם האורוגוואי לאנדרו קאבררה דחה הצעה ממכבי תל אביב בינואר האחרון. קאבררה בן ה-25 משחק בריאל סראגוסה ונחשב לאחד הבלמים הטובים בליגת המשנה בספרד. על פי אותו דיווח, ג'ורדי קרויף מאוד רצה אותו במכבי תל אביב וכבר הוגשה לו הצעה, אך הוא דחה אותה בגלל שרצה לסיים את העונה בסראגוסה.

למרות הסירוב בינואר, לא מן הנמנע שאקבררה שוב יהיה על הכוונת בקיץ הקרוב, זאת לאור העובדה שהוא מסיים חוזה ויהפוך לשחקן חופשי. בספרד מספרים שמלאגה מגלה בו עניין רב ושגם גנק הבלגית רוצה אותו. הוא מעוניין לעבור לקבוצה שמשחקת בליגה בכירה וישראל נמצאת בעדיפות פחותה מבחינתו, אבל זכייה של מכבי תל אביב באליפות (השתתפות אפשרית בליגת האלופות) ביחד עם שכר מפתה, יכולים להנחית אותו בקרית שלום. היום הוא מרוויח כ-300 אלף יורו לעונה, סכום שהצהובים יכולים לשדרג בלי בעיה.

קאבררה נרכש בגיל 18 על ידי אתלטיקו מדריד תמורת 1.5 מיליון יורו. הוא רשם ארבע הופעות במדי הקולצ'ונרוס ובשנים הבאות הושאל לכמה קבוצות מליגת המשנה. בהמשך שיחק עונה אחת בקבוצת המילואים של ריאל מדריד וב-2014 חתם לשלוש שנים בסראגוסה. בשנתיים וחצי שלו בלה רומארדה הפך לאחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה.

עוד בנושא:

המנהלת הודיעה: הפועל באר שבע נגד מכבי תל אביב בשבת
רובן מיקאל: "הליגה הישראלית ב-10 רמות מעל הליגה הסינית"

לאנדרו קאבררה בשנת 2013. GettyImages
השתתפות בליגת האלופות ושכר מפתה ינחיתו אותו בקרית שלום? קבררה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully