וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: זהבי מככב באימון הנבחרת, פדיחה לשדר הגריזלס

כוכב הנבחרת הלהיט עם שתי מספרות באימון, הרף החדש של קיארטנסון, הרשמים של ג'ון אוגו ממחנה האימון של נבחרת ניגרי, קלופ מתקשה להירגע, והאם השדר של הגריזליס הפליץ בשידור?

ראובן קסטרו

האם אחד השדרים של ממפיס הפליץ בזמן שידור המשחק מול ניו אורלינס?

סרטוני סקס ותמונות עירום של כוכבת נוספת ב-WWE דלפו לרשת

מכת פריצות ב-WWE. אחרי שחשבונה הפרטי של הכוכבת פייג' נפרץ, וסרטוני סקס ותמונות עירום שלה הגיעו לרשת, גם מתאבקת העבר, קייטלין, והמתאבקת בהווה, מריה קנליס, סבלו מפריצות אשר הובילו לכך שתמונות עירום שלהן הגיעו לרשת. אך הן לא לבד. על פי דיווחים שונים, סרטוני סקס ותמונות עירום של מתאבקת רביעית דלפו לרשת, כשהפעם מדובר בסאמר ריי.

ברק בכר מבקר בגן

המטאדור שנפצע קשה בישבנו

המטאדור המקסיקני, אנטוניו רומרו, נפגע בצורה לא נעימה במהלך מלחמת השוורים האחרונה שבה לקח חלק, לאחר שהשור שבו התגרה נגח בו ישירות בישבנו, וגם לו לפגיעות באזור פי הטבעת. "מדובר בפציעה חמורה וקשה", אמר הרופא שטיפל בו. "הוא הרס לו לגמרי את השריר הטבעתי".

"תסכימי להיות נושאת הכלים שלי?", הניסיון של הרוקי האמיץ

גרייסון מארי הינו שחקן גולף מתחיל בן 23, אשר בקרוב ייקח חלק בטורניר יוסטון מסבב המאסטרס. רגע לפני שהטורניר יוצא לדרך, החליט מארי לנסות את מזלו עם הדוגמנית לידסי פלאס, כשצייץ לה: "היי לינדסי. אם אנצח בטורניר הבא ביוסטון, תסכימי להיות נושאת הכלים שלי בשלושת הטורנירים שלאחר מכן?". היא לא היססה, וענתה: "ברור!". לא פלא שרוב חובבי הענף ברחבי העולם ישמחו מאוד אם מארי יהיה זה שינצח ביוסטון.

התלבושת המוזרה של השנה

הסיבה המוזרה שבגללה פיטר קראוץ' החמיץ את גמר ליגת האלופות

פיטר קראוץ' יצטרך לא מעט זמן כדי להתאושש מהפדיחה הגדולה שגרמה לו אשתו, אבי קלנסי, שהשתתפה בתוכנית רדיו מקומית. קלנסי נשאלה על תוכנית הריאילטי The next top model (הגירסה הבריטית של "הדוגמניות") וחשפה: "אני ופיטר מתים עליה. למעשה, הוא כל כך אוהב אותה שהוא פספס את גמר ליגת האלופות של העונה שעברה כדי לצפות בגמר של התוכנית". מאוחר יותר צייץ קראוץ': "TMI Abigail" ("יותר מדי אינפורמציה, אביגיל").

קונור מקגרגור מחכה לפלויד מייוות'ר

כיף חיים בבלגיה

מרסלו וטיאגו סילבה בזמן איכות

קיארטנסון שים לב

רובין ואן פרסי מבלה

קלופ מתפרע

ג'ון אוגו מתעד ממחנה האימונים של ניגריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully