וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סיכמה עם 'בוסקטס החדש', פרננדס: "מסי יאריך את חוזהו"

המנהל המקצועי של האלופה שיגר מסר לקראת בחירתו של המאמן הבא: "לא אדון בנושא הזה עם הסגל, לא הגשנו הצעה לאלגרי". בספרד טוענים כי ברצלונה גברה על ריאל מדריד בקרב על קלאברה

רויטרס

בווידאו: ברצלונה מנצחת 2:4 את ולנסיה

בצל החיפושים אודות מאמן לקראת העונה הבאה, המנהל המקצועי של ברצלונה רוברטו פרננדס העניק היום (שלישי) התייחסות נוספת בנוגע למחליפו של לואיס אנריקה: "אני לא מתכוון להתייעץ עם השחקנים לגבי זהותו של המאמן הבא. לא הגשנו הצעה למסימיליאנו אלגרי ואני לא מתכוון לדון בתקשורת במגעים שלי לגבי המאמן הבא".

עוד בנושא:

הקוסם: 37 טריקים וציטוטים על רונאלדיניו לרגל יום הולדתו

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
החוזה החדש בדרך. מסי/AP

הדברים הברורים מצדו של פרננדס ממשיכים את הקו בו עוסקת התקשורת המקומית לפיה מועמדותו של חורחה סמפאולי דועכת, חרף היחסים הקרובים עם מסי, ניימאר וחבייר מסצ'ראנו כאשר מי שסומנו כמועמדים הבכירים הם: אלגרי, חואן קרלוס אנסואה וארנסטו ואלוורדה.

לעומת זאת, המנהל המקצועי בטוח לגבי המשך דרכם של הפרעוש והקפטן: "מסי יאריך את החוזה, הוא שמח ואין לי ספק לגבי המשך דרכו בברצלונה. לאנדרס אינייסטה מגיע את כל המיטב, הוא יישאר כאן ויחתום על חוזה חדש ברגע שהוא ירצה בזה". אינייסטה, שנמצא במחנה האימונים של נבחרת ספרד לקראת המפגש מול נבחרת ישראל, הפתיע בראיון לעיתונאים המקומיים: "התגובה הראשונה שלי הייתה לסרב לברצלונה, לא רציתי לחתום שם כנער. המשפחה שלי שכנעה אותי לקחת את ההזדמנות ומאז אני לא מתחרט עליה".

בגזרת החיזוק, בספרד בטוחים כי ברצלונה גברה על ריאל מדריד בקרב על יהלום נוסף - ג'וזף מריה קלאברה. הקשר האחורי בן ה-17 של חימנסטיק מליגת המשנה זכה למעקב צמוד מצד אלופת אירופה, ולנסיה ואף זכה לכינוי - 'סרג'יו בוסקטס החדש'. קלאברה מזכיר את סגנון המשחק של קשר ברצלונה ונבחרת ספרד והוא צפוי לחתום על החוזה בקאמפ נואו בקרוב כאשר תחילה הוא ישתלב בקבוצת המילואים.

העדיף את ברצלונה: ג'וזף מריה קלאברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully