וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק וילמוטס מונה למאמנה החדש של נבחרת חוף השנהב

המאמן שהגיע עם נבחרת בלגיה למקום הראשון בדירוג העולמי ולרבעי גמר מונדיאל 2014 ויורו 2016, ינסה להוביל את הפילים לגביע העולמי ב-2018. מאמן זמני ינהל את משחקי הידידות הקרובים

נבחרת שוויץ מארק וילמוטס. רויטרס
נודד לאפריקה. מארק וילמוטס/רויטרס

מארק וילמוטס, מי שהוביל את נבחרת בלגיה לרבע גמר מונדיאל 2014 ויורו 2016, מונה הערב (שלישי) רשמית למאמנה החדש של נבחרת חוף השנהב. הבלגי בן ה-48 חתם על חוזה לשנתיים וינסה להצעיד את הפילים לגביע העולמי ברוסיה ב-2018, כשהוא מחליף את מישל דוסוייה הצרפתי שלא הצליח לשמור על התואר היבשתי באליפות אפריקה והודח כבר בשלב הבתים.

וילמוטס בן ה-48 נחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל הבלגי, אחרי ששיחק בארבעה מונדיאלים, וכמאמן הצעיד את הנבחרת עמוסת הכישרון למקום הראשון בדירוג פיפ"א. למרות זאת, בלגיה לא מימשה את מלוא הפוטנציאל, הציגה יכולת פושרת למדי והודחה ברבע גמר היורו האחרון בידי ויילס. הוא ספג ביקורות רבות על סגנון המשחק של השדים האדומים ופינה את מקומו לאחר הטורניר בצרפת לטובת רוברטו מרטינס.

כדי להעפיל לגביע העולמי, חוף השנהב תצטרך לשמור על מקומה בראש בית ג' של המוקדמות, אותו היא מובילה עם ארבע נקודות משני משחקים, לפני מרוקו, גאבון ומאלי. את משחקי הידידות הקרובים מול רוסיה (יום שישי) וסנגל (יום שני) ינהל המאמן הזמני איברהים קמארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully