וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה האירופית של הפועל ירושלים: המספרים של המסע ביורוקאפ

22.3.2017 / 23:26

קטיעת רצף הניצחונות בספרד, הייבוש של ליאור אליהו במאני טיים, הירידה של בר טימור אחרי הפציעה, השחקנים שנפלו בדרך והמשימה הקשה שתחכה להם בעונה הבאה. הפועל ירושלים מסכמת מסע מכובד ביורוקאפ: המספרים

one

3 - הפסדים להפועל ירושלים בחצי גמר המפעל השני בחשיבותו ביבשת מתוך ארבע הופעות. הנתון שיעודד את ולנסיה - סיינה ודינמו מוסקבה שהדיחו את ירושלים בעבר בשלב הזה המשיכו לזכייה במפעל.

3 - ניצחונות חוץ רצופים היו להפועל ירושלים בספרד עד שהגיעה הסדרה נגד ולנסיה, אותה ניצחה פעמיים במסגרת הרצף הנוכחי. המאזן של ירושלים בביקורים בספרד - ארבעה ניצחונות מול חמישה הפסדים מאז הגעתה ליול"ב בעונת 2003/4.

6 - משחקים עם יותר מ-20 דקות למשחק היו לליאור אליהו ב-14 הופעות בשני שלבי הבתים המוקדמים, כשרק פעמיים הוא יורד מ-10 דקות. מאז? רק במשחק אחד מתוך חמישה שיחק יותר מ-10 דקות למשחק.

טראוויס פיטרסון שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
פחות ישראלים, יותר ניצחונות. פיטרסון/קובי אליהו

13 - ניצחונות לאדומים העונה ב-19 משחקים, הכי הרבה ניצחונות שלהם במסגרת האירופית מאז ומעולם. השיא לפני העונה הנוכחית עמד על עשרה ניצחונות בשני מקרים שונים.

16 - קבוצות תשחקנה בעונה הבאה ביורוליג, אלא אם בניגוד לפרסומים תחליט הנהלת המפעל להגדיל את הליגה. גם בעונה הבאה לא תהיה שם הפועל ירושלים, ותצטרך לעבור יורוקאפ קשה יותר, עם חזרתן של הקבוצות מאיטליה, טורקיה וצרפת להתחרות בו.

17 - דקות ו-4 שניות ביחד קיבלו שלושת הישראלים של הפועל ירושלים ששותפו ביורוקאפ שהם אינם בר טימור, יותם הלפרין וליאור אליהו - 47 שניות לאור רון בשני משחקים, 64 שניות לרפי מנקו במשחק אחד, ו-15 דקות ו-13 שניות לאייזיק רוזפלט בשני משחקים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
המאזן התקלקל. פיאנג'יאני/נועם מושקוביץ

19 - משחקים שיחקה העונה הפועל ירושלים, אחד פחות משיא כל הזמנים של משחקים עבורה באירופה. השיא הקודם, 20, נקבע בעונת 2013/14 תחת בראד גרינברג, כשהאדומים נעצרו ברבע גמר היורוקאפ. בדרך לזכייה ביול"ב קאפ בעונת 2003/4 שיחקה ירושלים 17 משחקים בלבד.

24 - סדרות פלייאוף בקריירת האימון של סימונה פיאניג'ני שהחזיק במאזן מדהים של 21 ניצחונות מול שני הפסדים בלבד, עד שהגיע פדרו מרטינס והרס את החגיגה. הספרדי הוא המאמן הלא סרבי הראשון שמנצח את האיטלקי בסדרה.

34 - דקות פחות שתי שניות שיחק בריאן רנדל בשלושת משחקיו בהפועל ירושלים לפני שגמר את העונה. 36 דקות ו--24 שניות שיחק מאליק היירסטון לפני שחזר לארצות הברית בארבעה משחקים. השניים שהיו אמורים לעזור לקבוצה במאני טיים, לא הגיעו פיזית לימי הכרעה.

בר טימור שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
המומנטום נעצר. טימור/ברני ארדוב

44 - אחוזי הצלחה להפועל ירושלים בחוץ העונה באירופה, מאזן יפה, אבל לא כזה שמספיק לאדומים כדי לתפוס כרטיס בפעם השנייה בהיסטוריה לגמר היורוקאפ. מלאגה, שהעפילה לגמר נגד ולנסיה, עשתה זאת עם 40 אחוזי הצלחה, אבל במאני טיים גברה על באיירן מינכן וקובאן בחוץ.

56 - נקודות קלע בר טימור בשמונה משחקים בשלב הבתים הראשון העונה, 7 נקודות למשחק. בשמונה משחקים מאז? 19 נקודות בסך הכל, זכר לפציעה שלו בכתף.

270 - נקודות ב-33 משחקים בהם ראה כ-24 דקות למשחק, זה המספרים של קרטיס ג'רלס בעונות 2014/15 ו-2015/16 ביחד באירופה. העונה בירושלים חצה את רף 270 הנקודות כבר במשחקו ה-16 בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully