וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: קלינגר העביר את אימון הפועל חיפה יחד עם דני גולן

21.3.2017 / 13:29

במועדון אישרו את הידיעה לפיה המנג'ר צפוי לרדת לספסל. כץ יגיע לאחר הפגרה לארץ לשיחה נוספת עם המנג'ר, כדי לדון כיצד ממשיכים בעונה הבאה. בנאדו עדיין מועמד, ואיזה מאמן זר הציע את עצמו?

ניר קלינגר מנהל מקצועי הפועל חיפה. מגד גוזני
יישאר עונה נוספת ויבחר עם כץ את המאמן הבא. קלינגר/מגד גוזני

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, ינחת בישראל לאחר הפגרה ולקראת חג הפסח. במהלך שהותו הקצרה בישראל הוא צפוי להיפגש עם ניר קלינגר והשניים יחליטו יחד כיצד תתנהל הקבוצה בעונה הבאה. היום (שלישי) העביר ניר קלינגר את האימון יחד עם דני גולן, שצפוי לעזוב בתום העונה, ובמועדון אישרו למעשה את הפרסום בוואלה! ספורט לפיו המנג'ר צפוי לרדת לספסל. "קלינגר הגביר את מעורבותו במחלקת הנוער, בדגש על קבוצת הנוער", הודיעו במועדון.

עוד בנושא
ז'רקו קוראץ' תובע 5.2 מיליון שקל מיואב כץ והפועל חיפה
כל הידיעות על הפועל חיפה בוואלה! ספורט

כרגע, מעריכים במועדון, ניר קלינגר יישאר עונה נוספת ויבחר עם כץ את המאמן הבא של הקבוצה שיעבוד תחתיו. כזכור, מלבד אריק בנאדו ויובל נעים, גם שמות של מאמנים צעירים (ליאור זדה, עמיר תורג'מן) עלו, אך כרגע זה לא קיבל כל החלטה בנושא. מאמן נוסף שהציע את עצמו לקבוצה הוא ג'ון גריגורי, שכבר אימן בישראל. במועדון סיפרו כי סוכנו שוחח עם כץ, שמעדיף כרגע למנות מאמן ישראלי.

במועדון צצות לא מעט בעיות בשבועות האחרונים. זה החל עם אמירות של שחקני הקבוצה לפני הדרבי שטענו כי "הצוות המקצועי מאבד את חדר ההלבשה". קלינגר הכחיש זאת, אך שבוע לאחר מכן הגיעה שורה של מתיחויות עם שחקני מפתח כמו בן בסט (התעמת עם דני גולן אחרי חילוף), ארבייטמן (התעמת עם קלינגר באימון בשבוע שעבר) וכיוואן (התעמת עם גולן וסירב לצאת מהאימון, חזר לאחר שיחה עם קלינגר).
חלק מהשחקנים טוענים כי "המערכת מלחיצה אותנו מאוד. הדיבורים על אפשרות שנרד ליגה לא תורמים לקבוצה ומיותרים. אנחנו שבע נקודות מהקו האדום". כץ שרתח לאחר התבוסה לאשקלון מצפה שהצוות המקצועי יוביל את הקבוצה לניצחון בקריית שמונה, שלאחריו תחל הקבוצה בהכנות לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully