וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לוחצת: לא לשחק את משחק העונה בבאר שבע ביום ראשון

21.3.2017 / 10:53

מתי ייערך הקרב הגדול בטרנר? הצהובים חוששים מעומס לפני חצי גמר הגביע ביום רביעי ומבקשים לא לשחק ביום ראשון, בית"ר דורשת את אותה בקשה. המנהלת מנסה לעזור, ערוץ הספורט יכריע

צילום ועריכה: קובי אליהו

דריכות גדולה במכבי תל אביב ובבית"ר ירושלים לקראת פרסום שיבוץ המשחקים למחזור הקרוב, שאמור להתפרסם בהמשך היום (שלישי). מכבי תל אביב פנתה כבר לפני מספר ימים למנהלת הליגה על מנת שזו תתערב ותסייע לקבוצה כדי שהמשחק המרכזי של המחזור הבא מול הפועל באר שבע לא ייערך ביום ראשון בשעה 21:00 באצטדיון טרנר.

מנהל מקצועי מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, ברק יצחקי. ברני ארדוב
דרמה מאחורי הקלעים. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

כזכור, באותו השבוע תשחק מכבי תל אביב מול בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה ביום רביעי, והצהובים טענו כי אם הם משחקים ביום ראשון בלילה בבאר שבע וחוזרים מאוחר לתל אביב, לא יהיה להם מספיק זמן למנוחה לפני חצי הגמר. במכבי ביקשו מהמנהלת שתשפיע על ערוץ הספורט ותקיים את המשחק 24 שעות קודם, במוצאי שבת, וכך יינתן להם עוד יום למנוחה לפני חצי גמר הגביע.

מי ששמעה על הניסיונות של מכבי תל אביב היא בית"ר ירושלים, שתשחק במחזור הקרוב מול מכבי חיפה, וגם היא ביקשה לא לשחק ביום ראשון מאותה הסיבה בדיוק. גורם במנהלת הליגה אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "בסופו של דבר ההחלטה הבלעדית היא של הזכיין של המשחק המרכזי, וערוץ הספורט הוא זה שיכול ללכת לקראת הקבוצות, או שהוא יכול לבחור לשדר ביום ראשון, כי בסופו של דבר מדובר שיקולים מסחריים. מנהלת הליגה כמובן מנסה לסייע לקבוצות, אנחנו מודעים לבקשות של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, ואנחנו מקווים שהדבר בסופו של דבר יסתייע לשביעות רצון כל הצדדים".

כאמור, בהמשך היום אמור להתפרסם שיבוץ המשחקים ולשים סוף לסימני השאלה של שני המועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully