וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הוגברו המאמצים לצירוף אינברום, מעקב אחרי מצב קהת בחיפה

21.3.2017 / 10:48

האלופה החלה בשיחות לא רשמיות בנוגע לקשר מ.ס. אשדוד. אם קהת לא ימשיך אצל הירוקים, הוא יוצב בראש רשימת הרכש. בוזגלו וזריהן לא כשירים למשחק העונה, מוחמד גדיר עשוי לחזור

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

האלופה והמוליכה הפועל באר שבע מגבירה את מאמציה לצירוף הקשר אור אינברום, שחקן מ.ס. אשדוד, בעונה הבאה. בבאר שבע סימנו את אינברום בתקופה האחרונה וכעת, החלו שיחות לא רשמיות לגבי העברתו. בצוות המקצועי מעריכים מאוד את השחקן הצעיר ורצו לצרף אותו כבר בתחילת העונה הנוכחית, כאשר מיכאל אוחנה עשה את הדרך מאשדוד לבירת הנגב. בזמנו, ג'קי בן זקן סירב אולם עכשיו מקווים באלופה שהבעלים של אשדוד, המרצה בימים אלה עונש מאסר, יסכים לביצוע עסקה.

עוד בנושא:

רובן מיקאל: "הליגה הישראלית ב-10 רמות מעל הליגה הסינית"

שחקן מכבי חיפה רועי קהת מול שחקני הפועל באר שבע שיר צדק, לואי טהא. ברני ארדוב
בדרך חזרה לבאר שבע? קהת/ברני ארדוב

במקביל, בבאר שבע עוקבים אחר מצבו של רועי קהת במכבי חיפה. בקבוצה מבינים כי הירוקים לא ימהרו לשחרר את הקשר, שחזר מאוסטריה בתחילת העונה. יחד עם זאת, אם מעמדו של קהת יישאר כפי שהיה לאחרונה ובחיפה יחליטו שלא להמשיך את ההתקשרות עמו, באר שבע תציב אותו בראש רשימת הרכש שלה לקיץ הקרוב. מעבר לכך, מיחאי קורהוט יקבל בסיום העונה הנוכחית את הודעת השחרור שלו.

הקבוצה תקיים מחר משחק אימון מול הפועל אשקלון, בעיקר במטרה לעזור למיגל ויטור לחזור לעניינים מהר יותר. בבאר שבע מעריכים כי ניב זריהן ומאור בוזגלו לא יהיו כשירים למשחק העונה מול מכבי תל אביב. מוחמד גדי עשוי לחזור לסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully