וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שאקיל אוניל והעולם השטוח

שאקיל אוניל עם עוד מפגן בורות מביך, פדרר עם תחתונים בפוזה מגרה, שחקן פוטבול לשעבר הפך לנוכל ברשת, וגם: השחקן שהודה לאשתו וחברתו ממשיך להסתבך, הווריירס ונייר הטואלט עם הפרצוף של ג'בייל מגי. תמוז חוגג באימון ומיקו מתוכנן לחיחון

צילום מסך

מיקו ג'מאל מתכונן למשחק בחיחון

קסיאס עוקץ את בארטרה

שחקן דורטמונד ענה על שאלות גולשים בסנאפצ'ט, כשלפתע הגיעה שאלה משוער פורטו: "מארק, ראית? מאחוריך, זה גארת' בייל! כבר תפסת את בייל?" שוער ריאל מדריד לשעבר מדבר, כמובן, על השער שהוולשי הבקיע מול מגן ברצלונה בגמר גביע המלך ב-2014. התגובה של בארטרה משעשעת למדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מוחמד אנאס ממשיך להסתבך

זוכרים את הכדורגלן החביב שהודה בסוף השבוע שעבר גם לאשתו וגם לחברה שלו, והפך בעל כורחו לכוכב ויראלי? ובכן, כעת שחקן פרי סטייט סטארז הסביר את עצמו, ולמען האמת, רק חפר לעצמו בור גדול יותר: "המשפחה שלי יודעת שאני קורא לבת שלי החברה שלי. עליה דיברתי. אין לי חברה. אני אוהב את אשתי כל כך, היא נתנה לי שני ילדים מדהימים. היא בסדר, היא לא מודאגת ממני. עכשיו אני מפורסם, כל העולם מכיר אותי".

הראיון שסיבך את מוחמד אנאס

ההסתלבטות החדשה: דריימונד גרין דאג להכין נייר טואלט עם הפרצוף של חברו לווריירס, ג'בייל מגי

מתברר שגם שאקיל אוניל חושב שהעולם שטוח

אחרי שקיירי אירווינג הצהיר שהוא מאמין שכדור הארץ שטוח (או בעצם לא כדור הארץ, כי כנראה העולם הזה לא כדורי), עכשיו גם שאקיל אוניל טוען שהכל בעצם קונספירציה אחת גדולה. "זה נכון, העולם שטוח", אמר שאקיל ב-The Big Podcast with Shaq, "כן, זה נכון, זה נכון. תקשיבו, יש שלוש דרכים לעשות מניפולציות על השכל שלכם. מה שאתם קוראים, מה שאתם רואים ומה שאתם שומעים. הדבר הראשון שלימדו אותנו בבית ספר זה 'קולומבוס גילה את אמריקה'. אבל כשהגענו לשם, היו שם כמה חבר'ה עם עור שזוף ושיער ארוך שעישנו מקטרת שלום. אז מה זה אומר? שקולומבוס לא גילה את אמריקה. אז תקשיבו, אני נוסע מחוף לחוף, והשיט הזה הוא שטוח מבחינתי. אני פשוט אומר. אני נוסע מפלורידה לקליפורניה כל הזמן, וזה שטוח עבורי. אני לא עולה ויורד ב-360 מעלות, וגם כל העניין הזה עם כוח המשיכה, האם הסתכלתם לאחרונה על כל הבניינים? אתם רוצים להגיד לי שסין נמצאת מתחתינו? היא לא. העולם שטוח".

קיירי אירווינג מדבר שטויות (לפחות לדעתנו)

שאקיל אוניל היכל התהילה. רויטרס
"אתם רוצים להגיד לי שסין נמצאת מתחתינו". שאק/רויטרס

רוג'ר פדרר בפוזה מגרה

בכתבה נרחבת שהתפרסמה במגזין GQ עם הטניסאי הגדול בכל הזמנים רוג'ר פדרר אפשר לראות את השוויצרי בכמה צילומי אופנה. וזה אחד מהם.

לכתבה המלאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגלי זהב שעירות. פדרר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפה בכל מצב. רוג'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקן ה-NFL לשעבר הפך לרמאי

דריק וורד, לשעבר רץ אחורי שזכה באליפות עם ניו יורק ג'איינטס, שבתקופה מסוימת בקריירה הרוויח 10 מיליון דולר בשנה, ככל הנראה איבד את כל כספו והחל לעשות תרמיות בניסיון לעקוץ ולקחת כסף ממכריו, ולאחר מכן חוסם אותם ברשתות החברתיות.. חבר שלו לשעבר פרסם פוסט בפייסבוק שבו הוא מזהיר: "גבירותיי ורבותיי, אנא הישמרו מדריק וורד (כןןןן, אתם קוראים נכון, הראנינג בק לשעבר), שמנצל את טוב לבם של אנשים ולמעשה שודד אותם".

דרק וורד שחקן טמפה ביי באקנירס. Chuck Burton, AP
איבד הכל? וורד/AP, Chuck Burton

מייקל פלפס מזמין קפה בסטארבאקס

"מה השמות? הגדול בכל הזמנים, חבר של הגדול בכל הזמנים, ואשתו של הגדול בכל הזמנים"

גולש סקי ניצל ממפולת שלגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully