וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי ושחקני ארגנטינה ממשיכים להחרים את כלי התקשורת

שחקני האלביסלסטה עדיין מסרבים לדבר עם העיתונאים - זכר לפרסום בנובמבר האחרון על כך שאסקיאל לאבצי עישן מריחואנה במתקן האימונים. רוחו עשוי לפתוח כבלם נגד צ'ילה בסופ"ש

AP

נמשך החרם של שחקני נבחרת ארגנטינה על העיתונאים בארצם. שחקני האלביסלסטה התחילו לנחות בבואנוס איירס לקראת המשחקים במוקדמות המונדיאל נגד צ'ילה ובוליביה, אבל לא פצו פה. ראשוני המגיעים מאירופה היו סרחיו אגוארו, ניקולאס אוטמנדי, מרקוס רוחו וסרחיו רומרו - והם התעלמו מהכתבים בשדה התעופה.

תחילת הפרשה בנובמבר, אז פורסם בארגנטינה שאסקיאל לאבצי עישן מריחואנה במתקן האימונים של הנבחרת, שהייתה עסוקה בהכנות למשחק נגד קולומביה. מיד אחרי ההתמודדות (0:3 לארגנטינה), כל השחקנים התייצבו במסיבת העיתונאים וליאונל מסי הודיע שהם החליטו לא לדבר יותר עם התקשורת המקומית עד הודעה חדשה.

אחרי 12 מחזורים וכשנותרו שישה בלבד, ארגנטינה מדורגת במקום החמישי שמוביל לפלייאוף עלייה למונדיאל. יחד עם זאת, ניצחון ביתי על צ'ילה בלילה שבין חמישי לשישי יעלה אותה למקום ששווה העפלה אוטומטית. ביום שלישי היא תתארח אצל בוליביה.

המאמן אדגרדו באוסה יחסר בצמד את המשחקים את פאבלו סבאלטה הפצוע וגבריאל מרקדו מסביליה צפוי לתפוס את מקומו בעמדת המגן הימני. באוסה גם שוקל לפתוח עם מרקוס רוחו כבלם - עמדה בה הוא משחק בהצלחה רבה במנצ'סטר יונייטד. פאולו דיבאלה בספק בגלל פציעה, אבל הוא הוזמן לסגל.

ליאונל מסי ושחקני נבחרת ארגנטינה. AP
מסי מודיע על החרם בנובמבר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully