וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה מתקשה למכור את כל הכרטיסים למשחק 3, ויווס יהיה כשיר?

יריבת הפועל ירושלים מציעה כרטיסים מוזלים כדי למלא את האולם הביתי במשחק המכריע בחצי גמר היורוקאפ, אחרי ש-400 כרטיסים בלבד נמכרו במכירה המוקדמת. הרכז המחליף התאושש מהפציעה

ברני ארדוב

ולנסיה מתקשה למכור את כל הכרטיסים למשחק השלישי והמכריע מול הפועל ירושלים בסדרת חצי גמר היורוקאפ. לקראת המשחק יצאה הנהלת הקבוצה בקמפיין הקורא לבעלי מינויים שלא מתכוונים להגיע למשחק לוותר על כרטיסם, להעביר אותם לידי המועדון ולקבל בתמורה כ-25 יורו, כדי שההנהלה תמכור אותם מחדש לאנשים שכן מעוניינים לבוא ולעודד את הקבוצה.

נכון להערב (שני), מתוך למעלה מ-2,000 כרטיסים שמוצעים בעבור מקומות שלא נקנו במינוי, רק 400 נמכרו. כעת ההנהלה מציעה כרטיסים מוזלים ב-15 יורו בלבד במטרה למלא את האולם. בלי קשר, בוולנסיה חוששים שמינויים רבים יפספסו את המשחק משום שהוא משוחק באמצע השבוע.

הקפטן רפא מרטינס הצטרף לקמפיין של הקבוצה ופנה ישירות לאוהדים. "ראינו במשחק מול חימקי שאתם יכולים להיות השחקן השישי שלנו ולעזור לנו להתגבר על רגעים קשים. גם הפעם אנחנו זקוקים לכם במלוא הכוח", אמר.

ולנסיה מקווה להכשיר בזמן את הרכז גיאם וויוס, שפספס את שני המשחקים הראשונים בסדרה בשל פציעה. היום פורסם בספרד שהרכז עדיין בספק גדול למשחק, אולם הוא ערך אימונים מלאים ביומיים האחרונים ולא מן הנמנע שיחזור לסגל. כזכור, ולנסיה משוועת לרכז נוסף משום שגם הרכז הבכיר שלה אנטואן דיו סובל מפציעה, מה שהשאיר את הקבוצה עם רכז טבעי אחד בלבד בסגל בשני המשחקים הראשונים בסדרה.

שחקן ולנסיה גיים ויווס. הטוויטר של גיים ויווס, צילום מסך
התאושש בזמן? ויווס/צילום מסך, הטוויטר של גיים ויווס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully