וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "מרוצה מהדרך ומהנקודה", סרט הקפטן של אשדוד נשלל מבן זקן

20.3.2017 / 22:45

מאמן הפועל כפר סבא יצא מרוצה מהתיקו המאופס: "משחקים כמו קבוצה שנאבקת על חייה, כמו שצריך". ג'רפי על ההצלה בסיום: "שוער צריך להחליט במאית שנייה, אין זמן לחשוב". מגן אשדוד נענש

שחקן מ.ס. אשדוד טום בן זקן. לירון מולדובן
עונש חינוכי. בן זקן/לירון מולדובן

הפועל כפר סבא ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (שני) ב-0:0. הירוקים היו טובים יותר אך פספסו הזדמנות לצבור שלוש נקודות בתוספת הזמן, אז ליאור לוי בעט לקורה ויואב ג'רפי סיפק הצלה נהדרת לנגיחה של סאני אומורגי. עוד לפני המשחק, סרט הקפטן של אשדוד נלקח מהמגן טום בן זקן והועבר לחאתם עבד אלחמיד.

בן זקן עמד לוועדת משמעת בשבוע שעבר אחרי שהגיב בצורה לא נאותה לחילוף שלו בניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה במושבה במחזור הקודם. בוועדת המשמעת, אליה התייצב יחד עם החלוץ לוסיו, המגן בן ה-22 נקנס ב-5,000 שקל ובנוסף נשלל ממנו תפקיד הקפטן, ככל הנראה למשחק אחד בלבד.

בנוסף, לאימון הבוקר אתמול הביא בן זקן ארוחת בוקר לשחקני הקבוצה, וזאת מפני שאיחר לאחד מאימוני השבוע.

מאמן הפועל כפר סבא, אלי כהן, אמר בסיום: "השינויים שעשינו היו טובים, אנחנו צריכים לשחק כדורגל יעיל. עד לנפי שבועיים שיחקנו כדורגל נחמד וקיבלנו קומפלימנטים, עכשיו אנחנו רוצים לשחק יעיל ולהשיג נקודות. אשדוד לא הגיעה לאף מצב, אנחנו הגענו ל-3,4. אנחנו משחקים כמו קבוצת תחתית שנאבקת על החיים שלה, וככה זה צריך להיות. אני מאוד אופטימי ואנחנו ממשיכים קדימה. יש לנו שלושה חלוצים טובים, אני קובע מי ישחק לפי היריבה, אלבז עוד ישחק ויתרום. לא צריך להתרכז בשחקן כזה או אחר. הקבוצה נתנה היום פייט נגד קבוצה במומנטום טוב. אני בסך הכול מרוצה מהדרך ומהנקודה, נמשיך הלאה".

עוד בנושא

ליגת העל: מ.ס. אשדוד והפועל כפר סבא נפרדו ב-0:0

מאמן הפועל כפר סבא אלי כהן. לירון מולדובן
"צריכים לשחק יעיל". אלי כהן/לירון מולדובן

רן בן שמעון, שחזר מהרחקה: "המחצית השנייה הייתה טובה לשתי הקבוצות, אחרי מחצית ראשונה בעייתית. יכולנו לכבוש אבל גם לספוג. התוצאה בסדר כי זה מסוג המשחקים שאתה מפסיד אותם בדרך כלל. אחרי ארבעה משחקים טובים פחדנו מנפילה, היא אכן הגיעה אבל לשמחתי לא הפסדנו בה. אני מרוצה מהנקודה כי אסור היה להפסיד פה, אבל רצינו לנצח בבית ולהמשיך לברוח מהתחתית. עד שההישארות לא תובטח לא נירגע. ג'רפי קר רוח בצורה יוצאת דופן, הוא מתקדם. העצירות האלה היו גם בסקאלה שלו יוצאות דופן. כל הכבוד לו".

ג'רפי: "לא עבר לי יותר מידי בראש, שוער צריך להחליט במאית שנייה, אין זמן לחשוב. שמח שהגעתי לכדור. אני מאמין שיכולנו להוציא גם יותר, לא משחק טוב שלנו כל כך, אבל יוצאים עם ראש מורם. משחק ההגנה שלנו היה יציב כמעט מתחילת העונה, אבל בן שמעון הכניס בנו הרבה אמונה. מאמינים שאפשר לנצח כל קבוצה ובכל מגרש. זה מחמיא ששואלים אותי על הנבחרת, אמשיך לעבוד קשה. לא אני מחליט, אני מנסה להיות הכי טוב שאני יכול, לשמור על שער נקי זה הניצחון של כל שוער. אני מחכה".

(עדכון ראשון: 20:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully