וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי הקבוצות במכתב לבית הדין: בטלו את הפחתת הנקודות לבית"ר

20.3.2017 / 13:43

שבעה בעלי קבוצות, ביניהם יעקב שחר, שלחו מכתב לביה"ד שבו הן דורשות לבטל את הגזירה על המועדון. במכתב נכתב בין היתר כי על בית הדין לאפשר הכרעה על כר הדשא ולא על השולחן הירוק

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים (אמצע) עם אלי טביב. לירון מולדובן
יהנה מהתמיכה? אלי טביב/לירון מולדובן

הפחתת שתי הנקודות שספגה בית"ר ירושלים ממשיכה להעסיק את קבוצות ליגת העל. בעלי קבוצות ליגת העל המתנגדות להפחתת הנקודות של הקבוצה בעקבות קריאות גזעניות של אוהדיה, שלחו מכתב חתום לבית הדין של ההתאחדות ובו הן מבקשות לבטל את הגזירה על המועדון. שבעה בעלי קבוצות ליגת העל, ביניהם יעקב שחר, שלחו מכתב שנשלח אתמול ובו נכתב בין היתר כי על בית הדין לאפשר הכרעה של המאבק על הכרטיס לאירופה על כר הדשא ולא על השולחן הירוק.

כזכור, מאבקה של בית"ר זכה לתמיכה גורפת גם בשל היריבות הגדולות שלה. יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס תקף את ההחלטה של בית הדין בשיחה עם וואלה! ספורט: "הדין צריך להיות זהה בכל המקרים. דין משחק באצטדיון בנתניה צריך להיות שווה לדין משחק באצטדיון דוחא או טדי. זה בלתי אפשרי שבמקרה אחד קבוצה תספוג קנס של 5,000 שקלים, במקרה אחר עונש רדיוס ובמקרה נוסף הפחתת נקודות".

בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם עם בעלי מכבי חיפה יעקב שחר. קובי אליהו
תומך בבית"ר. יעקב שחר עם סתיו שחם/קובי אליהו

"אם מישהו חושב שאני שמח כי בית"ר ירושלים נענשה הוא טועה בגדול", הוסיף אבו יונס: "אני לא רוצה לפתוח חזית נגד בתי הדין של ההתאחדות לכדורגל, אבל יש לי דעה על כל מה שקורה שם. אני בעד שהדברים ייקבעו על כר הדשא ולא בבית הדין של ההתאחדות. למרות ההעפלה שלנו למקום הרריביע בעקבות העונש, אני נגד מהלכים מהסוג הזה".

בית"ר פתחה את הפלייאוף העליון בצורה טובה עם ניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה במושבה, אך עדיין רחוקה שבע נקודות ממנה במקום השלישי ולולא הפחתת הנקודות הייתה קרובה יותר למקום שמקנה כרטיס לאירופה בעונה הבאה.

גם הפועל תל אביב הגיבה לעונש וטענה כי "באופן כללי, אנחנו נגד עונש של הפחתת נקודות. היכולת של מועדון לשלוט על אוהדיו במהלך משחק היא מוגבלת. המועדון, השחקנים שהשיגו את הנקודות על המגרש וקהל האוהדים השפוי, לא צריכים להיפגע בצורה כה דרסטית".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully