וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: ארסן ונגר יחתום לשנתיים נוספות בארסנל

למרות העונה האיומה ולחץ האוהדים, בממלכה מדווחים שהמאמן הצרפתי המושמץ ימשיך במועדון אותו הוא מאמן ב-21 השנים האחרונות. דיווח בבילד הגרמני: ארסנל פנתה לתומאס טוכל

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
יישאר למרות הכול? ונגר/GettyImages

מאמנה הנצחי של ארסנל ארסן ונגר כבר התרגל לאכזבות בשנים האחרונות. אולם, בניגוד לשנים הקודמות שבהן התותחנים הצליחו להשיג את הכרטיס לליגת האלופות, הפעם הקבוצה נוחלת עונה מאכזבת במיוחד ואחרי ההדחה המבישה מהמפעל על ידי באיירן מינכן, ארסנל הפסידה גם לווסט ברומיץ' בליגה והיא רחוקה כבר שש נקודות מהרביעייה המובילה.

חוזהו של הצרפתי מסתיים בסוף העונה ובזמן שהאוהדים כבר לוחצים להיפרד ממנו, הצרפתי הצהיר כי "הוא יקבל החלטה בקרוב על עתידו" אך אחרי שהיה נדמה שוונגר אכן יעזוב בתום העונה, כעת מדווחים באנגליה שוונגר צפוי להישאר במועדון גם בעונה הבאה ולחתום לשתי עונות נוספות ובכך להשלים 23 שנים (!) במועדון, זאת חרף הדיווחים ב"בילד" הגרמני שהמועדון כבר פנה לתומאס טוכל, מאמנה של בורוסיה דורטמונד.

מאמן בורוסיה דורטמונד תומאס טוכל. GettyImages
בגרמניה טוענים שארסנל פנתה אליו. טוכל/GettyImages

בעוד שהנהלת ארסנל עדיין לא קיבלה החלטה אם להשאיר את הצרפתי הוותיק, רוב אוהדי הקבוצה כבר שבעו מנוכחותו של המאמן ואחד האוהדים הגדיל לעשות כשהטיס מטוס עם הכרזה "לא לתת חוזה לוונגר", במהלך המשחק של התותחנים מול ווסט ברומיץ'.

ונגר עצמו התייחס לעתידו ואחרי ההפסד לברומיץ' אמר: "ההחלטה שלי לא קשורה בהכרח לעובדה שהמקום שלנו ברביעייה הראשונה בסכנה לראשונה אחרי 20 שנה. אני מקבל החלטה בפרספקטיבה גדולה יותר. התוצאה במשחק האחרון לא תכריע לגבי ההחלטה שלי".

ארסנל נמצאת במשבר גדול מאוד ובליגה היא הפסידה בארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים, כולל הפסדים מביכים לווסט ברומיץ' ו-ווטפורד וניצחון ביתי 0:2 מול האל החלשה. מי שניצלה את ההפסדים הללו היא מנצ'סטר יונייטד שחלפה על פני התותחנים ועלתה על חשבונם למקום הרביעי שמקנה כרטיס למוקדמות ליגת האלופות. במחזור הבא אגב, מצפה לארסנל משחק לא פשוט בכלל בבית מול פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully