וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר מודה: "השינוי דרמטי, וזה נהדר". ואוורינקה: "הוא פשוט מדהים"

אחרי הזכייה באינדיאן וולס רוג'ר פדרר מודה שגם הוא מופתע מהיכולת שלו: "שבוע מהאגדות". ואוורינקה משבח: "הוא משחק יפהפה, זז מדהים, הכל מושלם". וגם: דניס חזניוק הפכה לראשונה לטניסאית הבכירה בישראל

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי אחרי שזכה בטורניר אינדיאן וולס. AP
מי היה מאמין? לא הוא. פדרר/AP

רוג'ר פדרר ממשיך להדהים לא רק את עולם הספורט, אלא גם את עצמו. אתמול בלילה (בין ראשון לשני) הטניסאי השוויצרי זכה בטורניר אינדיאן וולס אחרי שגבר בגמר על סטאן ואוורינקה 4:6, 5:7, ואחרי שבעונה שעברה נראה שהקריירה הדועכת שלו קרבה לסיומה, את 2017 הוא פתח בצורה מרשימה עם זכייה בשני הטורנירים הכי גדולים בסבב, כולל תואר הגרנד סלאם ה-18 שלו בקריירה באליפות אוסטרליה.

"מבחינתי, המסע החלומי נמשך, זה היה עוד שבוע מהאגדות", אמר פדרר, שזכה בפעם ה-25 בקריירה בתואר מאסטרס 1000 והניף בפעם החמישית את הגביע באינדיאן וולס, "אני לא מופתע כמו שהייתי באוסטרליה, אבל זה עדיין כן מגיע עבורי כהפתעה גדולה, גדולה מאוד, לזכות בטורניר הזה ולנצח בדרך יריבים חזקים, ועוד בצורה שעשיתי את זה. אין דבר שיכול היה לשמח אותי יותר". כזכור, פדרר ניצח לזכייה בצורה מרשימה גם את רפאל נדאל.

פדרר טיפס למקום השישי, וכעת פניו מועדות לעבר טורניר מיאמי, שממנו פרשו כבר המדורגים ראשונים בעולם אנדי מארי ונובאק דג'וקוביץ'. "זו ללא ספק פתיחה אדירה מבחינתי לעונה", הודה פדרר, שבגיל 35 וחצי הפך למבוגר אי פעם שזכה בטורניר מאסטרס 1000, "בשנה שעברה לא זכיתי באף תואר, לא הייתי באף גמר חוץ מבריסביין, כך שהשינוי הוא דרמטי, וזו תחושה נהדרת.

"בנובמבר, דצמבר, כשראיתי שדברים הולכים בסדר, הייתה לנו פגישה ודיברנו על המטרות לעונה הבאה, ואמרנו שהדירוג הוא אומנם עניין משני, אבל קיווינו להיות בטופ-8 אחרי ווימבלדון. עכשיו אני שם, והרבה יותר מהר".

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי אחרי שזכה בטורניר אינדיאן וולס. AP
ואוורינקה: " הוא זז על המגרש בצורה מדהימה, יש לו טאץ' מדהים, הוא עושה כל מה שאפשר לעשות על המגרש"/AP

סטן ואוורינקה הצליח למצוא נקודות עידוד בהפסד. "זה מראה שאתה עדיין יכול לשחק טניס משובח בגיל הזה", אמר ואוורינקה, שבשבוע הבא יחגוג 32, "זה משהו שאפשר ללמוד ממנו. הוא פשוט מדהים. הצורה שבה הוא משחק היא פשוט יפהפייה, זה פשוט כל כך יפה. הכל נראה מושלם. הוא זז על המגרש בצורה מדהימה, יש לו טאץ' מדהים, הוא עושה כל מה שאפשר לעשות על המגרש". ואוורינקה ירד למאזן 20:3 מול פדרר, ויודע ש"הוא עדיין יריב מאוד קשה מבחינתי, למשחק שלי, כי הוא משחק מהר מאוד, הוא גורם לך להרגיש לא בנוח, הוא תמיד מאתגר".

בדירוג העולמי שהתפרסם היום, כאמור, פדרר עלה ארבעה שלבים למקום השישי, בעוד צ'יליץ' וצונגה ירדו שלב אחד כל אחד. העשירייה הראשונה: מארי, דג'וקוביץ', ואוורינקה, נישיקורי, ראוניץ', פדרר, נדאל, ת'ים, צ'יליץ', צונגה.

בגזרת הישראלים: דודי סלע ירד חמישה שלבים למקום ה-83 בעולם. כמו כן מהפך: לראשונה בקריירה שלה דניס חזניוק היא הטניסאית המדורגת הבכירה כשעברה את חיוליה גלושקו. חזניוק עלתה שני שלבים למקום ה-248, בעוד גלושקו נותרה במקום ה-249.

עוד באותו נושא

רוג'ר פדרר גבר על ואוורינקה וזכה בטורניר אינדיאן וולס, ה-90 בקריירה שלו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully