וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ופיטרסון יוצאים לוולנסיה: "הצגנו עונה מדהימה, נמשיך להאמין"

20.3.2017 / 9:23

טראוויס פיטרסון הפצוע אומנם בספק למשחק המכריע בחצי גמר היורוקאפ, אבל בהפועל ירושלים מעודדים אחרי הניצחון על נהריה. פיאניג'אני: "הראינו גישה רצינית ונכונה". בר טימור שהצטיין: "היה חשוב להציג אנרגיות"

one

הפועל ירושלים אומנם נמצאת בעיצומה של סדרת חצי גמר היורוקאפ מול ולנסיה, אולם במקביל חשוב לאדומים להשיג ניצחנות גם בזירה המקומית. ירושלים שיחקה אמש ללא אמארה סטודמאייר וטרנס קינזי שזכו למנוחה, אולם גם בלעדיהם השיגו ניצחון ביתי במשחק הליגה, 80:91 על עירוני נהריה.

עם זאת, במהלך המשחק טראוויס פיטרסון נפצע בידו והוא בספק למשחק השלישי המכריע ביום רביעי בסדרה מול ולנסיה. פיטרסון עבר צילום והיום יעבור בדיקות נוספות, ובכל מקרה בקבוצה הוחלט כי ימריא עמה לוולנסיה. היום תטוס הקבוצה לברצלונה, ולאחר יום מנוחה ימשיכו מחר באוטובוס לולנסיה. אתמול במסגרת הליגה הספרדית ולנסיה ניצחה 62:65 את טנריפה המוליכה בחוץ.

עוד בנושא
הפועל ירושלים ניצחה 80:91 את עירוני נהריה
בכושר מצוין: ולנסיה ניצחה את טנריפה המוליכה בחוץ
הלם בהפועל תל אביב אחרי התבוסה בדרבי: "ביזה את שם המועדון"

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
הבעיה: ולנסיה בכושר טוב. פיאנג'יאני/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני סיכם את הניצחון: "היינו צריכים להציג גישה רצינית ונכונה במשחק הזה, אבל גם להקפיד במקביל על הרוטציה בתקופה הזאת. הצגנו מנטליות נכונה וזה חשוב, עכשיו אפשר להתרכז עם הסגל שעומד לרשותנו ולהציג משחק אקסטרה בולנסיה. הם ניצחו עכשיו במשחק חוץ, וזו קבוצה טובה, זה הולך להיות לא קל, אבל הצגנו עונה מדהימה עד עתה אז נאמין בעצמנו".

על הפציעה של פיטרסון אמר המאמן האיטלקי: "אין לנו יותר מדי מזל עם הפציעות, אבל בכל אופן אנחנו צריכים להמתין לתוצאות, ואז נדע מה קורה. כל פעם משהו קורה".

בר טימור, שסיים את המשחק מול נהריה עם 19 נקודות ו- 10 אסיסטים, הוסיף: "אני מרגיש טוב, זה היה ניצחון חשוב כי היה לנו חשוב לנצח בליגה. היה גם חשוב להציג אנרגיות. זו לא משימה פשוטה אחרי המשחק ביום שישי, אבל הגענו עם אנרגיות. בסוף קצת הסתבכנו, אבל עשינו את זה קל והשגנו את הניצחון".

על הפציעה של פיטרסון אמר טימור: "אני מקווה שהוא יהיה בריא ומאה אחוז ויהיה מסוגל לשחק בולנסיה. ראיתי את זה, מקווה שזה לא חמור. באופן אישי אני מרגיש בסדר, זה עוד כואב אבל אני והצוות המקצועי עובדים על מקום הפציעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פיטרסון אופטימי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully