וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: נפתרה תעלומת החולצה האבודה של טום בריידי מהסופרבול

סיום מפתיע לפרשת החולצה הגנובה של הקוורטרבק, הווידאו המדהים של אמארה, גרנט מבלה עם ארבלדזה, מכות במשחק ילדים בספרד, כריסטיאנו רונאלדו מחזר אחר דריה קלישינה, וגם: באלוטלי פספס פתיחת משחק כי לא הצליח לקשור את נעליו

ראובן קסטרו

המפגש המלכותי של זאלטן

חלוץ מנצ'סטר יונייטד פרסם באינסטגרם תמונה שלו עם מלך ספרד, בצירוף הכיתוב האופייני: "מלך יודע לזהות מלך".

בעוד מ.ס. אשדוד פוגשת את כפר סבא, משה אוחיון בחדר האירוח, ממתין למרק ירקות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפס יומרה: אמארה סטודמאייר ממשיך להדהים

לפני המשחק מול עירוני נהריה, עמד כוכב הפועל ירושלים וכוכב ה-NBA לשעבר והחזיר במשך רבע שעה כדורים לשחקן מקבוצת הנוער. כיף לראות (מתוך הטוויטר של אבישי סלונים):

מריו באלוטלי שובר שיאי גיחוך (שוב)

שום דבר לא הולך לאחרונה למריו באלוטלי, גם לא הפעולות הבסיסיות ביותר. אבל אתמול ב-1:1 של ניס מול נאנט גם הוא כבר התעלה על עצמו, כשפספס את שתי הדקות הראשונות של המשחק מסיבה ביזארית במיוחד: הוא פשוט לא הצליח לקשור את נעליו, והיה זקוק לעזרה של אחד מאנשי הצוות המקצועי של ניס לשם כך. כן, עד כדי כך המצב חמור.

נפתרה תעלומת החולצה האבודה של טום בריידי

סוף מפתיע במיוחד לסיפור החולצה שאיבד הקוורטרבק לאחר הזכייה של ניו אינגלנד בסופרבול בחודש שעבר. ה-NFL הודיעה כי שבזכות שיתוף פעולה של הליגה עם ה-FBI וגורמים נוספים, חולצתו של בריידי נמצאה אצל איש תקשורת זר שהיה במשחק עם אקרדיטציה. על פי הדיווחים, ה-FBI נעשו מעורבים מכיוון שהחולצה נמצאה מחוץ לארצות הברית והליגה מאמינה כי "החולצה נגנבה על ידי מתחזה לעיתונאי". חוץ מחולצת המהפך הגדול של הפטריוטס השנה, גם החולצה מניצחונם בסופר בול לפני שנתיים נמצאה בחזקתו.

שווי כל חולצה מוערך בכחצי מיליון דולר, כבר אחרי המשחק אמר בריידי במסיבת העיתונאים: "חבל לאבד את החולצה, אם זה יצוף ב'איביי' שמישהו יגיד לי".

כך הגיב בריידי לאובדן החולצה בסיום המשחק

משחק ילדים במאיורקה, הפך לזירת התגוששות בין ההורים. צפו

אחד הסיפורים ההזויים בהיסטוריית הספורט: כשלוחמת ה-MMA עשתה במכנסיים וחיבקה את פוטין

לוחמת ה-MMA לשעבר, ג'ולי קדזי האמריקאית, נלחמה בארגוני הקרבות הגדולים בעולם - סטרייקפורס ו-UFC - לפני שפרשה מהענף. היא נלחמה בעבר עם כמה מהלוחמות הגדולות בעולם, כמו מישה טייט, בת' קוריאה, אלכסיס דייויס, ג'ינה קראנו ועוד. במהלך הקריירה לוחמי MMA חווים רגעים טובים ורגעים רעים, אך ספק אם אחד מהם יצליח להתעלות על הרגע הביזארי של קדזי. ב-2007 השתתפה באירוע קרבות שנערך בארמון מפואר בסנט פטרסבורג. "בהפסקה שבין הסיבובים הרגשתי את אחד מאנשי הצוות מניח קרח על צווארי, וכנראה שמהקור ברחה לי נפיחה. או לפחות חשבתי שזו הייתה נפיחה. זו לא הייתה נפיחה, או לפחות, לא רק נפיחה, אלא גם משהו אחר. הרטבתי את התחתונים שלי, ולא בשתן". אם זה היה יותר מדי עבורכם, לא כדאי שתמשיכו לקרוא. לאחר הנפיחה הרטובה, הצליחה קדזי לנצח את יריבתה בהכנעה, בזמן שראשה של היריבה היה מונח בין רגליה של קדזי. לא ברור אם היא נכנעה בשל הכאב או בגלל הריח.

חכו, זה עדיין לא נגמר. הקרב של קדזי היה האחרון באותו הערב, ולכן לא היה לה זמן להחליף בגדים. "בסיום האירוע כל המנצחים עלו על אוטובוס לכיוון ארמון אלכסנדר (ארמון ששימש כארמון הקיץ של קיסרי רוסיה), ורק שנכנסתי פנימה הבנתי שמשהו לא בסדר. אמרתי לעצמי, 'מה זה הריח הזה לעזאזל?'. זה היה דוחה, פשוט הרחתי את עצמי ונגעלתי. לפתע, ניגש אליי ז'אן קלוד ואן דאם, ולא יכולתי שלא להתנצל על איך שהרחתי. לבסוף הצלחתי למצוא שירותים, וכשראיתי מה עשיתי - נגעלתי. תהיתי איך יכולתי לגרום לדבר כזה. בכל מקרה, לא הצלחתי למצוא פח אשפה בחדר השירותים. הכול היה ממשי ומזהב. אז פשוט הורדתי את התחתונים, גלגלתי אותם בצורת כדור ודחפתי אותם מאחורי השירותים. זה היה חוטיני שחור, אדון ולדימיר פוטין".

המסע ההזוי של קדזי נמשך עם עוד רגע ביזארי לסיום. "בדיוק כשרצינו ללכת, ניגש אליי סילביו ברלוסוקני וממש ניסה להתחיל איתי. הוא אמר לי 'היי, אני יכול להיות חבר שלך להלילה?'. עניתי לו שאני מריחה כמו חרא. תרתי משמע. ואז פוטין הגיע, ושם את ידו סביב הצוואר שלי. לא יכול היה להיות יותר מוזר מזה".

המתאגרף שיחק אותה "גבר", וסיים על הקרשים

שוטה ארבלדזה, שוטה ארבלדזה ואברהם גרנט

כבר כמה חודשים ששוטה ארבלדזה לא מאמן את מכבי תל אביב. מאז שעזב, שמו נקשר ללא מעט קבוצות, בעיקר בטורקיה ובאזרבייג'אן, אך הוא טרם מצא לעצמו קבוצה חדשה. בינתיים, הוא מרשה לעצמו ליהנות קצת מהחיים, כשהבילוי האחרון שלו, לפחות על פי התמונה שלמטה, כלל גם את אברהם גרנט ואת אחיו התאום.

שוטה ארבלדזה עם אברהם גרנט. טוויטר, צילום מסך
פתחו שולחן. ארבלדזה/צילום מסך, טוויטר

החיזור הווירטואלי של כריסטיאנו רונאלדו

כבר כמה חודשים שכריסטיאנו רונאלדו מנהל זוגיות צמודה עם ג'ורג'ינה רודריגס, אך על פי התקשורת הספרדית, זה לא מפריע לו לפלרטט גם עם אחרות.. על פי דיווח בתקשורת הספרדית, רונאלדו לא מפסיק לסמן "לייק" על תמונות של הקופצת לרוחק והדוגמנית הרוסייה דריה קלישינה, לה יותר מ-200 אלף עוקבים באינסטגרם.

קפטן דרי סיטי האירית נמצא מת בגיל 27

ריאן מקברייד, קפטן דרי סיטי האירית אשר בשורותיה משחק הכדורגלן הישראלי אלון נצר, נמצא הלילה מת במיטתו. סיבת מותו של הקפטן בן ה-27 עדיין אינה ידועה.

ככה זה כשהחמצן נגמר: צפו בהחמצה מסמרת שיער מברזיל

מייק מאיירס מבלה עם אוהדי ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully