וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר גבר על ואוורינקה וזכה בטורניר אינדיאן וולס, ה-90 בקריירה שלו

השוויצרי, שיעלה למקום השישי בעולם בעקבות הזכייה, ניצח 4:6, 5:7 את בן ארצו סטן ואוורינקה והבטיח: "אחזור בשנה הבאה". זו זכייה 25 בתואר מסבב המאסטרס 1,000 וחמישית באינדיאן וולס

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי אחרי שזכה בטורניר אינדיאן וולס. AP
תואר 90 בקריירה המפוארת. פדרר/AP

רוג'ר פדרר זכה הערב (ראשון) בטורניר אינדיאן וולס מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP. השוויצרי האגדי, שיעלה בעקבות הזכייה אל המקום השישי בעולם, ניצח 4:6, 5:7 את בן ארצו סטן ואוורינקה (3 בעולם) בגמר שארך שעה ועוד 20 דקות בלבד. פדרר שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול ואוורינקה ל-3:20 במפגש הראשון ביניהם מאז שוואוורינקה ניצח בגמר מונטה קרלו ב-2014. פדרר זכה בתואר השני שלו ב-2017 המוצלחת שלו אחרי הזכייה כמובן באליפות אוסטרליה.

עבור פדרר זהו תואר חמישי באינדיאן וולס והוא משתווה לנובאק דג'וקוביץ'. בנוסף, זהו תואר 90 בקריירה של שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם וה-25 בטורניר מסבב המאסטרס 1,000 מבחינתו. אגב, רק שחקן אחד מחוץ לארבעת המדורגים הראשונים בעולם זכה בטורניר במדבר קליפורניה ב-13 השנים האחרונות. הטניסאי הזה היה לא אחר מאשר מאמנו של פדרר, איבן ליוביצ'יץ', שגם חוגג היום את יום הולדתו ה-38.

פדרר, שנראה מצוין במהלך הטורניר וגבר בדרך בצורה מרשימה על רפאל נדאל, שמר די בקלות על משחקוני ההגשה שלו במערכה הראשונה והקשה את החיים על יריבו במשחקוני ההגשה שלו. בסופו של דבר זה השתלם לו והוא השיג שבירה ביתרון 4:5 וזכה במערכה הראשונה אחרי 30 דקות. ואוורינקה פתח נהדר את המערכה השנייה, שבר ועלה כבר ל-0:2, אבל פדרר שמר על ההגשה שלו, שבר ושוב השיג שבירה במשחקון האחרון כדי לזכות במערכה 5:7 ולנצח במשחק ובטורניר כולו.

זו הפעם השלישית בקריירה שפדרר זוכה באוסטרליה ולאחר מכן באינדיאן וולס (ופעם ראשונה אחרי 11 שנה), אחרי שעשה זאת ב-2004 ו-2006. השניים היחידים שמחזיקים ביותר תארי מאסטרס 1000 בקריירה הם נובאק דג'וקוביץ' (30) ורפאל נדאל (28). בגיל 35 פדרר הוא הטניסאי המבוגר ביותר שזוכה בתואר מאסטרס, כשאנדרה אגאסי עשה זאת בגיל 34 ושלושה חודשים בסינסינטי 2004.

ולמי שתהה אם הוא עומד לפרוש בקרוב, הוא הבטיח בנאום הניצחון לקהל בקליפורניה שהוא יחזור. "נתראה בשנה הבאה", אמר ללא סייגים, "זה היה עוד שבוע מהאגדות, ואני כבר לא יכול לחכות לשוב לכאן".

הבוס: פדרר מחכה לעלות לטקס המנצחים

הצבא של פדרר - המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully