וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה הציעה למסימיליאנו אלגרי חוזה לשלוש שנים

באיטליה טוענים שהקטלאנים מוכנים לשלם למאמן יובנטוס, אותו יפגשו ברבע גמר האלופות, 24 מיליון יורו. נקבע תאריך לקלאסיקו, ליאו מסי הכובש הפורה באירופה, לואיס אנריקה: "נהדר ליהנות ממנו"

רויטרס

ברצלונה גברה אתמול (ראשון) 2:4 על ולנסיה וצימקה את הפער מריאל מדריד בפסגה, אבל זה לא הלך בקלות. ולנסיה עלתה ליתרון 0:1, ברצלונה הפכה ל-1:2 ומיד ספגה, ורק במחצית השנייה אלופת ספרד הצליחה לכבוש שני שערים ולהשלים את הניצחון. הנתונים מראים שבארבעת משחקי הבית האחרונים של ברצלונה היא כבשה 20 שערים (שישייה מול חיחון, חמישייה מול סלטה, שישייה מול פ.ס.ז' ורביעייה מול ולנסיה), ואומנם לריאל יש משחק חסר והיא תוכל להגדיל שוב את הפער לחמש נקודות, אבל בארסה יודעת שאם תמשיך ככה, כל עוד הכל תלוי בה מצבה טוב.

בינתיים, ברחבי אירופה ממשיכים לעסוק בחיפושים של האלופה אחר מחליף ללואיס אנריקה, שהודיע על עזיבתו בסיום העונה. בתקשורת האיטלקית טוענים היום כי הקטלאנים כבר הגישו הצעה למאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי, אותו יפגשו ברבע גמר ליגת האלופות. על פי הדיווח, אם יסכים להצעה, יקבל אלגרי חוזה של 24 מיליון יורו לשלוש שנים.

אגב, בספרד הודיעו היום רשמית על תאריך הקלאסיקו ואוהדי הקבוצות לא ישמחו לשמוע שהוא נקבע ל-23.4 ב-21:45, בדיוק בערב יום השואה. כזכור, בקלאסיקו הקודם סרחיו ראמוס השווה ל-1:1 לקראת הסיום בקאמפ נואו. הבלאנקוס מובילים נכון לעכשיו את הטבלה עם שתי נקודות יותר מברצלונה ומשחק חסר, כך שהמשחק הזה יהיה קריטי לקבוצות במאבק האליפות. אגב, בפעם הקודמת שברצלונה ביקרה בברנבאו היא הביסה את ריאל מדריד 0:4 ללא ליאונל מסי.

עוד בנושא
ברצלונה גברה 2:4 על ולנסיה וצימקה את הפער מריאל מדריד

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. GettyImages
מחכה לקטלאנים ברבע גמר האלופות. אלגרי/GettyImages

ולמה מצבה טוב? בעיקר בזכות האחד והיחיד, ליאונל מסי, שממשיך את העונה המופלאה שלו. מסי כבש אתמול צמד שהעלה את מאזנו ל-25 שערי ליגה (ב-25 משחקים). הוא הראשון אי פעם בספרד שכובש 25 שערים ומעלה במשך שמונה עונות ברציפות. הוא מקדים במירוץ לפיצ'יצ'י את לואיס סוארס (22) וכריסטיאנו רונאלדו (19). אגב, סוארס אחרי השער שלו אתמול הקדיש את הגול לבת שלו, מאחר שלא יכול היה להגיע להופעה שלה בהתעמלות אמנותית.

יחד עם 11 השערים שלו באירופה, מסי עומד על 36 שערים העונה, שרחוקה מלהסתיים. הנתונים מראים שמסי הוא הכובש הכי פורה באירופה (בין חמש הליגות הבכירות), עם שער כל 78 דקות. אחריו ברשימה אדינסון קבאני (36 שערים, כל 88 דקות), פייר אמריק אובמיאנג (30 שערים, כל 89 דקות), אדין דז'קו (29 שערים, כל 106 דקות) ורוברט לבנדובסקי (28 שערים, כל 103 דקות). אם מחשיבים את כל המסגרות - מסי עומד על 41 שערים ב-40 משחקים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לואיס סוארס ברצלונה. GettyImages
מקדיש את השער לילדה. סוארס/GettyImages

לואיס אנריקה החמיא לארגנטינאי, וכשנשאל מה התקרה של מסי אמר "40 שערים. זה הזוי. הוא שבר את כל השיאים, וניפץ גם אותם. כמה נפלא זה עבורנו ליהנות ממסי. המספרים שלו הם בלתי אפשריים עבור כל אחד אחר. אנחנו עוד נתגעגע אליהם".

מי שנשמע עצבני במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק היה ג'רארד פיקה שביקר את חלק מהאוהדים ששרקו בוז: "האנשים ששורקים לנו בוז שיישארו בבית. זה לא עוזר לאף אחד. זה בלתי נסבל כשזה קורה". וכמובן, איך אפשר בלי לפרגן למסי: "הוא הכדורגלן הטוב בהיסטוריה. זה כבר נראה לנו רגיל מה שהוא עושה, אבל יהיה קשה מאוד לשחזר את המספרים שלו".

אגב, מסי ספג אתמול כרטיס צהוב חמישי, והוא יחמיץ את המשחק של ברצלונה מול גרנאדה, אחרי פגרת הנבחרות, אבל יהיה רגוע להמשך העונה ולחלק המכריע של הליגה. ג'רארד פיקה, לעומת זאת, עדיין רחוק כרטיס צהוב אחד מעונש השעיה. ואם בכרטיסים עסקינן - MisterChip טוען כי ברצלונה היא הקבוצה הראשונה זה 46 שנה שב-28 משחקי הליגה הראשונים שלה לא סופגת כרטיס אדום ולא שורקים נגדה פנדל.

ומה עם הצד השני? לא מעט זמן עבר מאז התבוסה הכואבת של פריס סן ז'רמן לברצלונה במשחק השני בשמינית גמר ליגת האלופות. שחקני האלופה הצרפתית, שלקחו קשה מאוד את אותו הפסד, מתאוששים אט אט, אך עדיין לא שוכחים את המשחק שנכנס לספרי ההיסטוריה של הספורט. אחד מקשרי הקבוצה, אדריאן ראביו, התראיין בתקשורת המקומית והתחרט על כך ששיחק עם פציעה. "היה לי זיהום בחזה", אמר ראביו. "רציתי לשחק, אבל זה לא היה חכם. עכשיו אני מרגיש טוב, אבל אני מצטער על כך ששיחקתי כשלא הייתי כשיר ב-100 אחוז. אולי היו צריכים לפתוח עם מישהו אחר במקומי, היה ברור שאני סובל".

עדכון ראשון: 7:40

כך גרם לואיס סוארס לפציעה של אזקייל גאראי

אם זה היה נגמר בגול! צפו בסלאלום המדהים של מסי מול ולנסיה

לואיס אנריקה תופס עיתונאי שנרדם במסיבת העיתונאים, ועוקץ אותו

מתחיל הרבה לפני החצי: צפו בבישול הנהדר של ניימאר

המשחק ה-500 של ניימאר - 304 גולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully