וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "חזרו לנו הטירוף, הרעב, המשחק הקבוצתי", ויטור: "שמח לחזור"

19.3.2017 / 23:14

מאמן הפועל באר שבע נשמע מרוצה אחרי ה-0:4 הגדול על מכבי חיפה והתייחס למשחק העונה שייערך בעוד שבועיים: "זה משחק חשוב, אבל הוא לא יכריע את גורל האליפות". מיגל ויטור חזר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע חזרה הערב (ראשון) להרשים. האלופה הביסה 0:4 גדול את מכבי חיפה במחזור ה-27 בליגת העל והראשון בפלייאוף העליון. האדומים נהנו משערים של אובידיו הובאן, מיכאל אוחנה, פנדל של בן שהר ומהראן ראדי והגדילו את הפער בפסגה בחזרה לשלוש נקודות, שבועיים לפני משחק העונה מול מכבי תל אביב. מיגל ויטור נכנס כמחליף בדקה ה-87 וחזר אל המגרשים אחרי פציעה שהשביתה אותו במשך כשלושה חודשים.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע הביסה 0:4 את מכבי חיפה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יכול לחייך. בכר/ברני ארדוב

מאמן באר שבע ברק בכר אמר לאחר המשחק: "הייתה לנו תקופה פחות טובה וכולם יודעים את זה. שיחקנו נגד קבוצה קשה מאוד וראו שיפור גם באיכות, גם ביכולת, גם בטירוף וגם ברעב. השחקנים משחקים אחד בשביל השני, וזה דבר שהיה פחות בתקופה האחרונה, זה טוב. אני ממש לא חושב שמכבי חיפה יריבה נוחה. אנחנו עשינו את המשחק קל. אני שמח מאוד שהבאנו את האימון אחד לאחד למשחק. הצלחנו לשפר את כל האלמנטים שהיו חסרים לנו במשחקים האחרונים. לצערי ברדה נפצע לפני המשחק, הוא לקח אחריות והחליט לא לשחק כדי לא לבזבז חילוף מוקדם. היו לנו הרבה פצועים וחסרים, אבל זה לא משנה, מה שמשנה זה שהקבוצה משחקת חזק, חוזרת לרעב שאפיין אותה וזה מה שחשוב.

"המשחק מול מכבי תל אביב חשוב מאוד, אבל המשחקים לאחר מכן יהיו לא פחות חשובים. ברור שיהיה משחק מצוין ומהנה, אבל כל המשחקים יהיו קשים מאוד. זה לא יוכרע על משחק אחד. אני רואה רק את הפועל באר שבע ומסתכל רק עליה. נדאג שהדברים יישארו תלויים רק בנו".

בלם האלופה מיגל ויטור היה מרוצה לחזור אחרי הפציעה: "אני שמח מאוד לחזור ועוד עם הניצחון היפה הזה, אפילו יותר כיף. אני שמח שחזרתי מוקדם מהצפוי כי חשבו שגמרתי את העונה. אני שמח שלא נזקקתי לניתוח והצלחתי לחזור. היה לי קשה מאוד להיפצע, מעולם לא נעדרתי למשך תקופה ארוכה כל כך, היה קשה להיות בחוץ שלושה חודשים. חשבתי שאצטרך לעבור ניתוח וזה גרם לי לחשוב שאאלץ להיעדר אולי זמן רב יותר. עכשיו אני רק רוצה לחזור לכושר טוב ולעזור לקבוצה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully