וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם שב להכרה וחזר לטרנר: "אני בסדר, תודה על הדאגה"

מגן מכבי חיפה בלע את לשונו ואיבד הכרה לאחר פגיעת הראש במשחק בבאר שבע, אך התאושש, שוחח עם משפחתו ואפילו שב לאצטדיון. המאמן לאחר התבוסה הכואבת: "לא ראינו קבוצה מפורקת"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מגן מכבי חיפה סאן מנחם נפצע הערב (שבת) במהלך המשחק מול הפועל באר שבע, בו הובסו הירוקים 4:0 במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל והראשון בפלייאוף העליון. מנחם נפגע בראשו בדקה ה-58 אחרי שניסה לקפוץ לכדור גובה מול אובידיו הובאן הרומני. השחקן נשאר על הדשא במשך שמונה דקות וקיבל טיפול רפואי עד שפונה לבית החולים סורוקה כשהוא בהכרה מלאה.

לאחר שחרורו מבית החולים התייחס סאן למצבו: "אני מרגיש טוב יותר, לא זוכר דבר מהמקרה. תודה לכל מי שדאג, לכל האוהדים שלנו. שמעתי שכל האצטדיון עודד אותי ואני מודה על כך, מקווה לשוב במהרה לאימונים".

ממכבי חיפה נמסר כחצי שעה לאחר סיום המשחק: "סאן מנחם נפגע בראשו במהלך המשחק, כתוצאה מכך בלע את לשונו ואיבד הכרה. השחקן זכה לטיפול ראשוני על ידי הצוות הרפואי של מכבי חיפה שחילץ את לשונו והובהל לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בבדיקות ראשונות לא נמצא ממצא חריג והשחקן שב להכרתו. במהלך הלילה הוא אמור לעבור בדיקת CT ראש. השחקן שוחח עם בני משפחתו. אנשי הקבוצה נמצאים בקשר ישיר איתו והוא זוכה לליווי של אנשי הצוות הרפואי שלנו. תודה לצוות הרפואי של הפועל באר שבע שסייע בטיפול במגרש ובבית החולים".

עוד בנושא:

מכבי חיפה הושפלה עם 4:0 נגד הפועל באר שבע

צפו בגיא לוזון מתראיין ולקראת הסיום בהגעתו של סאן מנחם

גיא לוזון התייחס לךמשחק שבו מכבי חיפה פיגרה 24:2 בבעיטות לשער ו-10:0 בבעיטות למסגרת: "אני לא יודע אם הייתה התפרקות, לא ראיתם קבוצה מפורקת. הייתה קבוצה שרצה ורצתה עד הסוף. אני חייב לפרגן להפועל באר שבע, גם ברגעים שהפעלנו עליהם לחץ ולחץ טוב, הם יצאו מזה עם הרבה תחכום. עוד לא נתקלתי כך בקבוצה שהזיזה את הכדור תחת לחץ. אנחנו נשתפר ונמשיך הלאה. אני חושב שהגענו מוכנים. במחצית הראשונה הם הגיעו להזדמנויות וגם אנחנו הגענו למצבים. לחצנו ולחצנו טוב. במחצית השנייה הם השתלטו על המשחק ורקדו על המגרש. אני לא רוצה להתייחס למה שהיה במהלך העונה כי לא ראיתי את כל המשחקים של מכבי חיפה. היינו לא רגועים ולא שקטים עם הכדור וגם עם הכדור הם הצליחו לבטל אותנו. הקבוצה הטובה ניצחה, כל הכבוד להם. היום היינו פחות טובים וזה הכול.

"קודם כל לא בגלל ההעפלה שלנו לפלייאוף העליון הפסדנו היום. הפסדנו כי באר שבע שיחקה יותר טוב ואנחנו פחות טוב. בשבוע הבא משחק חדש וננסה לשחק טוב יותר. לא צריך לעשות מהמשחק היום יותר ממה שזה. אנחנו נמשיך לעבוד כדי להיות טובים יותר במשחק הבא. אין לי מה להיות מרוצה אחרי ה-4:0".

גילי ורמוט אמר על מנחם: "בהתחלה זה היה מבהיל מאוד, אבל ברגע שראינו שהוא התאושש והוא בהכרה והוא בסדר, אז חזרנו למשחק. ברור שזה יותר חשוב מהכדורגל. אני שמח שהוא מתאושש, ראינו שהוא חזר להכרה ונרגענו". על המשחק: "בגדול, היו הבדלי רמות גדולים מבחינת ההרכבים וניסינו לצמצם את זה, אבל הם היו הרבה יותר טובים והתוצאה בהתאם. אין ספק שהיו הבדלי רמות מהדקה הראשונה ועד האחרונה, לא קיווינו שזה יהיה ככה. ידענו שאנחנו חסרים ארבעה שחקנים, אבל עדיין קיווינו לעשות יותר וזו התוצאה. אני חושב שיש לנו מה למכור, כשוואצק, דמארי ועטר יחזרו, זה יהיה קריטי, במיוחד בסגל שלנו, שאנחנו לא שופעים יותר מדי איכות. אני בטוח שיהיה לנו מה למכור. היו לנו היום הרבה צעירים שזו השתפשפות בשבילם. עכשיו יש לנו פגרת נבחרת ואחריה כולם אמורים לחזור ואני מאמין שנראה מכבי חיפה יותר טובה, דומיננטית ואיכותית. אני מצפה לזה. לא באנו להתבטל היום, אבל ככה זה יצא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אובידיו הובאן עם החולצה לזכר בנצי בלומנפלד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully