וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: צפו בחגיגות בחדר ההלבשה. אוהדי הפועל תל אביב קיללו את השחקנים

19.3.2017 / 20:53

צפו בשמעון מזרחי משבח את השחקנים אחרי ה-74:100 מול הפועל תל אביב, בגאצקיס: "שיחקנו כדורסל איכותי בהתקפה". רמי הדר הודה: "מאוכזב, לא הראינו אנרגיות". אוהדי האדומים קיללו את השחקנים ההמומים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

יומיים לפני משחק החוץ מול פנרבחצ'ה ביורוליג, מכבי תל אביב הביסה הערב (ראשון) 74:100 את הפועל תל אביב בדרבי, במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל והראשון של הסיבוב השלישי. כמה עשרות מאוהדי הפועל תל אביב חיכו לשחקנים מחוץ לאולם, קיללו אותם בשל היכולת המשחק.

בסיום המשחק חיכו כמאה מאוהדי הפועל תל אביב לשחקני הקבוצה. במחזה לא שכיח בנוף של הקבוצה הזו, האוהדים קיללו את השחקנים ביציאה ולא פסחו על אף אחד מהם, כולל הקפטן מתן נאור שנראה היה המום מהאירוע. מנגד, קבוצת אוהדים קטנה נשארה כדי לתמוך בשחקנים.

כאשר יו"ר מכבי תל אביב עורך הדין שמעון מזרחי והמנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' יצאו מהאולם, החלו האוהדים האדומים להפנות את זעמם כלפי אלה. המשטרה יצרה חיץ ואפשרה לשניים להגיע לרכבים שלהם ולצאת מהאולם. למרות ההשתוללות מחוץ לאולם, המשטרה לא עיכבה אף אחד מהאוהדים. בהפועל תל אביב יעשו מאמץ החל מהלילה על מנת לצרף שחקן בעמדת הפורוורד, בשל הפציעות של אלאנדו טאקר ודרל וויליאמס. במועדון לא יודעים עדיין מתי השניים יוכלו לחזור לשחק.

יש לציין כי גם במהלך אוהדי הפועל התפרעו, והשליכו כוסות מהיציע העליון לעבר אוהדי מכבי תלך אביב, למרות ההפרדה.

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בגאצקיס מבסוט/יוסי ציפקיס

מאמן הצהובים איינארס בגאצקיס אמר אחרי המשחק: "החשבנו את זה כמשחק רציני. אהבתי את מה שליאור ליובין אמר לפני המשחק, שאם רוצים לבנות קבוצה לאליפות צריך הרגלים של אליפות. עשינו עבודה טובה בהגנה, בריבאונד, הם חסרו את וויליאמס, שהוא אחד הריבאונדרים הכי טובים בליגה. לא איבדנו הרבה כדורים במחצית הראשונה, שיחקנו כדורסל איכותי בהתקפה. התחלנו את המחצית השנייה טוב מאוד, וב-3-4 הדקות האחרונות לא שיחקנו כמו קבוצה מנוסה, נתנו להם לקלוע סלים קלים. הדבר הכי חשוב שגרמנו לאוהדים שלנו להיות שמחים. אתמול שינינו את שעת האימון, כדי להוציא את השחקנים מאזור הנוחות, אולי השחקנים אכלו משהו טוב".

מאמן הפועל תל אביב רמי הדר: "אני מרגיש שלא הגענו למשחק, לא רוצה להיכנס לניתוח של הסיבות, ברור שאנחנו חסרים מאוד כרגע, אבל זה לא קשור לזה שלא הראינו אנרגיה. לא הצלחנו הפעם, עמדה מולנו קבוצה טובה ששיחקה טוב וקלעה באחוזים גבוהים, ולא מצאנו פתרונות. ברמה המקצועית כרגע, מכבי קבוצה עדיפה, את המאמץ לא עשינו ואז מאכזב מאוד. אני לא יודע, עובדתית, לא עשינו מאמץ מספיק גדול על המגרש ולא נלחמנו, למה? אני נוטה לחשוב שזה לא קשור לחוסר העניין סביב המשחק. אנחנו בודקים, נצטרך להוסיף שחקן לקבוצה. שיחקנו טוב במשחק נגד ירושלים, אנחנו חווים הרבה עליות וירידות, לא יציבים מספיק, אני מוטרד כי זה תפקידו של המאמן להיות מוטרד, אבל אנחנו בעליות וירידות, לא יציבים לפני הכול".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 74:100 את הפועל תל אביב בדרבי

לכתבה המלאה

שמעון מברך: צפו בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב בסיום הדרבי

וויצ'יץ' חוגג עם האוהדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully