וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן ניצחה 0:1 בחוץ את מנשנגלדבאך, הפער בפסגה - 13 נקודות

שער של תומאס מולר (63), בהופעתו ה-250 בבונדסליגה ואחרי בישול מבריק של טיאגו אלקנטרה, סידר לבווארים שלוש נקודות מול הסייחים וקירב אותם עוד קצת לאליפות. מיינץ - שאלקה 1:0

סיאד קולשינאץ שחקן שאלקה. GettyImages
קולשינאץ חוגג/GettyImages

המחזור ה-25 בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם 0:1 של שאלקה מול מיינץ, שהרחיק אותה מהמקום ה-16 שמוביל למשחקי מבחן בתום העונה. לאחר מכן, באיירן מינכן פתחה פער של 13 נקודות בפסגה עם 0:1 בחוץ על בורוסיה מנשנגלדבאך.

מיינץ - שאלקה 1:0

הרויאל בלוז עם ניצחון ליגה שני ברציפות וממשיכים במומנטום אחרי ה-2:2 מול בורוסיה מנשנגלדבאך שהעלה אותם לרבע גמר הליגה האירופית. שאלקה השיגה ניצחון חוץ יקר מאוד במיינץ שהעלה אותה עד למקום התשיעי והרחיק אותה שש נקודות מהמבורג במקום שממנו הולכים למבחני הישרדות בליגה הבכירה.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-50. גידו בורגשטאלר הכניס כדור עומק לתוך הרחבה, סיאד קולשינאץ הגיח מאחור ובעט היטב פנימה את ה-0:1 היקר של שאלקה. אגב, בשבעת משחקי החוץ האחרונים של שאלקה בבונדסליגה היא כבשה לפחות שער אחד.

בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 1:0

הבווארים ניצלו עד תום את ההפסד של לייפציג ופתחו פער של 13 נקודות בפסגה. תשעה מחזורים לסיום, האליפות קרובה מתמיד. תומאס מולר, בהופעה 250 בבונדסליגה, כבש בדקה ה-63 אחרי בישול נהדר של טיאגו אלקנטרה וזה הספיק, למרות שהסייחים התקרבו לשוויון לקראת הסיום.

שחקני באיירן מינכן. רויטרס
חוגגים אחרי בישול גדול של טיאגו למולר. שחקני באיירן חוגגים/רויטרס
תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
חגג את ה-250 בסטייל. מולר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully