וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 1:2 לפ.ס.ז' על ליון, אמבפה כיכב עם צמד בניצחון מונאקו

האלופה חזרה מפיגור וצימקה את הפער בפסגה בחזרה לשלוש נקודות, כשפסטורה בישל לראביו ודראקסלר. ילד הפלא של המוליכה כבש צמד וסחט פנדל אותו ניצל פאביניו ב-0:3 הקל על קון

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו. רויטרס
לואיס פרננדז אמר שיהיה גדול יותר מתיירי הנרי. קיליאן אמבפה/רויטרס

רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות, מונאקו ופריס סן ז'רמן שמרו על סטטוס-קוו בצמרת הליג 1. הנציגה הצרפתית היחידה ברבע גמר ליגת האלופות ניצחה בקלות 0:3 בחוץ את קון, בעוד האלופה צימקה שוב לשלוש נקודות עם מהפך ו-1:2 ביתי על ליון המדורגת רביעית. סנט אטיין ניצחה 0:1 בדיז'ון.

עוד בנושא:

קיליאן אמבפה זומן לראשונה לסגל נבחרת צרפת
מונאקו תפגוש את דורטמונד ברבע גמר ליגת האלופות

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו מוכשל על ידי דמיאן דה סילבה שחקן קון. רויטרס
הדהירה הסתיימה בהכשלה. קיליאן אמבפה מופל על ידי דמיאן דה סילבה/רויטרס

קון - מונאקו 3:0

עייפות? חיסורים? אופוריה? מוליכת הליגה הצרפתית המשיכה במסורת השלישיות ושמרה על יתרונה בפסגה. ילד הפלא קיליאן אמבפה שוב הלהיב והשכיח את חסרונו של רדאמל פלקאו, כשכבר בדקה ה-13 זרק שני שחקני הגנה של קון וירה אל הרשת את שער הליגה ה-11 שלו העונה. אמבפה לא עצר כאן, ובפתיחת המחצית השנייה רקד על הכדור במחצית המגרש והחל בדהירה שהסתיימה רק ברחבה, שם דמיאן דה סילבה הכשיל אותו. פאביניו שמר על המאזן המושלם מהנקודה הלבנה (15 מ-15) ובעט פנדל חזק אל הרשת בדקה ה-49. את ההצגה שלו השלים הילד בן ה-18 עם שער נוסף בדקה ה-81, בנגיחה יפה אחרי הרמה של ז'ואאו מוטיניו, וסך הכול יש לו שבעה שערים בחמשת המשחקים הקודמים ו-12 ב-10 האחרונים בכל המסגרות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יוליאן דראקסלר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
השלים את המהפך כבר במחצית הראשונה. יוליאן דראקסלר/רויטרס

פריס סן ז'רמן - ליון 1:2

האלופה צימקה את הפער בפסגה בחזרה לשלוש נקודות, כשחזרה מפיגור ביתי מול סגניתה והשיגה 1:2 שני ברציפות. אלכסנדר לקאזט הותיר את האוהדים בפארק דה פראנס בהלם כבר בדקה השישית, כשנגח מקו השער אחרי כדור קרן והסטה בראש של המגן רפאל. פריס סן ז'רמן התעוררה בזכות חאבייר פסטורה, שביצע דאבל-פס עם אנחל די מריה ובישל בדקה ה-34 לאדריאן ראביו את השוויון. שש דקות לאחר מכן, פסטורה הוסיף בישול נוסף, הפעם עם מסירה משמאל ליוליאן דראקסלר החופשי שהמשיך בנגיעה אל הרשת של אנתוני לופס. ליון לא הצליחה להשיג את השוויון ונראה שהמקום השלישי אבוד מבחינתה. פ.ס.ז' תנסה לקחת תואר אחרי פגרת הנבחרות, כשתפגוש את מונאקו בגמר גביע הליגה.

דיז'ון - סנט אטיין 1:0
לסנט אטיין: ז'ורדן ורטו (78)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully