וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס גברה 0:1 על סמפדוריה, ניצחונות גם לרומא ונאפולי

הגברת הזקנה ממשיכה לטייל לאליפות ונהנתה משער מוקדם ויפה של חואן קואדרדו (7). ג'יג'י בופון שבר שיא ליגה בדקות לשחקן של המועדון. 1:3 לשנייה על ססואולו, 2:3 לשלישית על אמפולי

שחקני יובנטוס חוגגים עם סמי חדירה גונסאלו היגואין. רויטרס
בדרך לאליפות קלילה נוספת. שחקני יובנטוס חוגגים/רויטרס

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית ננעל הערב (ראשון), כאשר כל שלוש הראשונות ניצחו. המוליכה יובנטוס השיגה 0:1 בחוץ על סמפדוריה, רומא השנייה ניצחה 1:3 את ססואולו ונאפולי השלישית פתחה עם 2:3 בצהרי היום באמפולי.

חואן קואדראדו יובנטוס. רויטרס
שער אחד הספיק. חואן קואדרדו/רויטרס

סמפדוריה - יובנטוס 1:0

בפעם הרביעית ברציפות, יובה יצאה עם מלוא הנקודות ממשחק החוץ שלה מול סמפדוריה והיא ממשיכה לטייל לעוד אליפות ולהיות בלתי עצירה. כבר בדקה השביעית, קוואדו אסמואה הגביה משמאל וחואן קואדרדו הסתנן לרחבה ונגח מקרוב פנימה את השער היחיד במשחק. ג'יג'י בופון הפך לשחקן עם הכי הרבה דקות ליגה בתולדות המועדון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן נאפולי דריס מרטנס חוגג. רויטרס
דריס מרטנס חוגג את השני של נאפולי/רויטרס

אמפולי - נאפולי 3:2

הפרטנופי קיבלו יריבה נוחה מאוד כדי לחזור למקום השני, לפחות עד משחקה של רומא, וכבר צעדו ביתרןו מבטיח לפני שנלחצו מעט בסיום. דריס מרטנס הוכשל כבר בפתיחה ממש בכניסה לרחבה ולקח בעצמו את הפנדל, אך נעצר אצל לוקאש סקורופסקי. השוער הפולני עצר העונה שלוש משבע הבעיטות שנבעטו לעברו מהנקודה הלבנה, הכי הרבה באיטליה. למרות זאת, הוא ספג בדקה ה-19, אז לורנצו אינסינייה כבש מקרוב. מרטנס כיפר על החמצת הפנדל עם בעיטה חופשית נהדרת (24) והעלה את מאזנו ל-20 שערים העונה. 12 מהשערים האלה הגיעו במשחקי חוץ, כאשר רק אדינסון קבאני (16) כבש יותר ממנו מחוץ למגרש הביתי בחמש הליגות הבכירות. איניסינייה השלים צמד שני ברציפות (38) מהנקודה הלבנה, אחרי הכשלה על קאייחון. עומאר אל כדורי (70) צימק בבעיטה חופשית ומאסימו מקארונה הוותיק (82) הוסיף בפנדל, אך המארחת לא הצליחה להשלים את הקאמבק.

מוחמד סלאח שחקן רומא חוגג. רויטרס
שער ובישול. מוחמד סלאח/רויטרס

רומא - ססואולו 1:3

אחרי ההדחה המפתיעה מהליגה האירופית, הג'אלורוסי חזרו להתרכז בליגה וידעו להשיג מהפך מהיר מול הקבוצה של כוכבם בעבר אוזביו די פרנצ'סקו. גרגואר דפרל הצרפתי הפתיע באולימפיקו עם שער יפה בדקה התשיעית, אבל לאנדרו פארדס ירה כדור שטוח מ-20 מטרים והשווה בדקה ה-16, כשמי שבישל לו את השער, מוחמד סלאח, הפך את התוצאה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם ריבאונד מקרוב. אדין דז'קו חתם בדקה ה-68 עם שער הליגה ה-21 שלו העונה. רומא שוב במקום השני.

משחקים נוספים

בולוניה - קייבו 1:4
לבולוניה: סימונה ורדי (61), בלרים דז'מאילי (72, 90), פדריקו די פרנצ'סקו (90). לקייבו: לוקאס קסטרו (40)

קרוטונה - פיורנטינה 1:0
לפיורנטינה: ניקולה קאליניץ' (90)

קליארי - לאציו 0:0

אטאלנטה - פסקארה 0:3
לאטאלנטה: אלחנדרו גומס (13, 90), אלברטו גראסי (69)

אודינזה - פאלרמו 1:4
לאודינזה: סיריל תרו (42), דובאן ספאטה (60), רודריגו דה פול (68), יקוב ינקטו (80). לפאלרמו: רולאן סלאי (12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully